Bancos: Comparado a eles, Al Capone era um aprendiz

06-11-2008

  08:59:06, por Corral   , 357 palavras  
Categorias: Ossiam

Bancos: Comparado a eles, Al Capone era um aprendiz

Os chamados fundos privados de pensons som um dois maiores fraudes que ideou ou neoliberalismo; pode-se afirmar que é o roubo dos aforros dos cidadáns auspiciado, consentido e amparado polos Governos dos Estados capitalistas. Ou dinheiro fica sequestrado em mans das entidades financeiras, que som as únicas que sabem em que se investírom as achegas dos ingénuos partícipes. Se é em renda variável, o risco pode ser altíssimo, e se é em renda fixa, a escassa rendibilidade - se é que a há, que tampouco é seguro- comem-lha as comissons. Durante anos bombardeou-se-nos com a teoria de que as pensons públicas corriam perigo e que era fundamental completa-las com fundos privados. Agora som estes os que se evaporam ante a mirada atónita de muitos dos crédulos que acreditárom nos discursos dos governos e dos banqueiros. .

No reino bourbonico das Espanhas, a maior asneira viveu-se quando ou último Governo do PP pactou cos sindicatos da Funçom Pública que umha porcentagem dá subida anual dos servidores públicos fosse parar a um fundo de pensons privado. A intençom do Governo era evidente, propagar a ideia da necessidade dous plans de pensons. Mas, e a dos sindicatos, que sempre tinham estado em contra dos mesmos? Deixárom-se arrastar polo mesmo erro que quando assinárom o Pacto de Toledo. Um afám de protagonismo e do poder que lhes concedia manejar estes recursos cativos, já que eles participavam na gestom e controle dois fundos. A canto ascende agora ou saldo?

Ainda pior que tudo isto foi a ideia que estivo rondando os últimos anos e que, ao parecer, ou Governo de Zapatero nom lhe fazia nojos, todo o contrario. A de investir em Bolsa os Fundos de Reserva da Seguridade Social. Os trabalhadores tivemos a fortuna que nom lhes deu tempo ao fazer, senom o histórico saqueio do ?corralito argentino? houvesse sido um conto para a crianças com o que pudesse ter ocorrido. O governo social-demócrata do PSOE já tinha todo amanhado para os jogar na Bolsa. Suponho que agora nom haverá ninguém que defenda tam peregrina teoria.

Sem comentários ainda

Julho 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution CMS