FRIOLEIRAS E INANIDADES COMO IDEOLOGIA FOMENTADA.

20-02-2009

  12:49:02, por Corral   , 271 palavras  
Categorias: Ossiam

FRIOLEIRAS E INANIDADES COMO IDEOLOGIA FOMENTADA.

Ossiam

A futilidade das palestras públicas nos ?mass media? patronais e públicos espanhóis é estarrecedora. Falam de tudo, em tanto em quanto nom se trate de assuntos sérios; foguetes de verbena. É assim que enchem o espaço com morbosidades sobre vidas de personagens públicos ou nom, casamentos de homossexuais, futebol... até âs vezes ousam debater sobre pequenas e médias corrupçons, sempre como algo casual e nom como consubstancia da maridagem estrutural do capitalismo financeiro e os grandes partidos políticos ( PP,CIU, PSOE, PNV, CC),

Porém, nom tratam de como da noite para manhá os ?Bourbons? se converterom numha das grandes fortunas da Europa. Os actuais negócios das famílias González e Aznar, e muito dos ex-ministros do Governo Central, som tabu. Como nascerom os oligarcas do mundo da construçom, os Fadesa, os Florentinos, os Martinsa, e a sua convivência com o mundo da política, som tabu.

E já nom digamos comentar a crise que sacode ao capitalismo, da análise das suas causas reais e estruturais. Como as privatizaçons selvagens que fizerom ricos aos amigos, léa-se testaferros, dos Presidentes do Governo, ou mais ricos aos seus protectores (Cisneros com Galerias Preciados, Villalonga com Telefónica, Banesto para Botin, entrega da Banca Pública aos financeiros privados, etc...) deixarom aos pés dos cavalos a economia espanhola, no seu conjunto, ao arbítrio das transnacionais, disso nom se fala. Hoje este saqueio paga-se com a miseralizaçom das classes populares. Como a eles nom lhes toca!, e ainda tenhem os seus cancerbeiros para os defender, os jornalistas.

Sem comentários ainda

Novembro 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

multiblog