A RENDABILIDADE DA MORTE. A guerra permanente como negocio (1)

23-08-2009

  00:13:11, por Corral   , 630 palavras  
Categorias: Outros, Ensaio

A RENDABILIDADE DA MORTE. A guerra permanente como negocio (1)

Iar.noticias/Manuel Freytas

Os 1,460 bilions de $ em despesas militares no planeta e a expansom geométrica dos ganhos dos consórcios da guerra da Europa e EEUU, som a prova mais irrefutável da relaçom simbiótica estabelecida entre o sistema capitalista com os conflitos armados e as ocupaçons militares. Um se retroalimenta dos outros, e ambos termos da equaçom conformam a pedra angular da existência mesma do sistema imperial que hoje controla o mundo. A somatória interactiva da rentabilidade comercial com as ocupaçons e despregues militares em alta escala, marca a sua vez o cenário da "guerra permanente" como umha lógica de sobrevivência irrenunciável do sistema capitalista.

Funcionalmente, o sistema capitalista (produto histórico da dominaçom do homem polo homem) nom se alimenta da paz senom da guerra concebida como o primeiro degrau das políticas e estratégias de dominaçom (sustento da exploraçom económica) a escala global.

É mais, os próprios processos históricos já incorporaram a "economia de guerra" (emergente da indústria da guerra) como um segmento fulcral da economia capitalista que em caso de colapsar arrastaria consigo a todo o sistema a escala global.

O 11-S nom somente instalou um novo sistema de controle social por médio da manipulaçom mediática com o "terrorismo", senom que ademais inaugurou umha "nova ordem internacional" (substitutivo da "guerra fria") baseado na "guerra contra terrorista" que serve de justificativa às novas estratégias expansionistas do Império norte-americano e das transnacionais capitalistas.

Com a lenda mediática de Bin Laden e o perigo do "terrorismo internacional", a partir de 11-S o Império norte-americano (potência locomotora unipolar do capitalismo desde a queda da URSS) lançou-se a novas conquistas militares de mercados justificadas na "guerra preventiva contra o terrorismo" e na nova doutrina de segurança de EEUU emergente depois dos atentados do 11-S.

Com as chamadas "guerras preventivas" iniciadas polos falcons depois do 11-S, nom somente se conquista militarmente senom que também se abrem novos ciclos de expansom e ganho capitalista nos novos mercados submetidos com o argumento da "guerra contra terrorista

As novas hipóteses de conflito com o "terrorismo" geram facturaçom bilonaria à indústria bélica constituída na pata complementar da rentabilidade capitalista transnacional.

Esta realidade, entre umha multiplicidade de elementos interactivos, explica porquê o actual capitalismo transnacionalizado (hegemonizado polo eixo USA UE) está centralmente determinado pola "guerra contra terroristaaa" como factor principal de continuidade e preservaçom de seu sistema de exploraçom económica.

A "guerra contra terrorista" e a carreira armamentista (nuclear e convencional) USA estám destinadas a alimentar os contratos e os ganhos dos consórcios agrupados nesse monstro chamado Complexo Militar Industrial norte-americano.

A expansom geométrica dos ganhos dos consórcios armamentistas do Complexo Industrial Militar estadounidense é a prova mais irrefutável da relaçom simbiótica de sobrevivência estabelecida entre o sistema capitalista sionista e os conflitos armados e as ocupaçons militares.

A conquista militar, ao mesmo tempo, é a chave primeiramente para um descomunal negócio capitalista "multifuncional e diversificado", onde o Império (através da "reconstruçom" do destruído) mobiliza umha maquinaria de ganho financeira, se apodera de recursos naturais (principalmente petróleo), vende armas, tecnologia, serviços, e modela hábitos consumistas na populaçom pudiente do país invadido (classes altas, médias altas) que se integram ao negócio das multinacionais do consumo.

Por médio de seus departamentos de investigaçom e de seus lobbies estatais na Casa Branca, o departamento de Defesa e o Congresso as corporaçons armamentistas geram demanda e novas necessidades de tecnologia armamentista às tropas ocupantes do Pentágono em todo o planeta.
 

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution