Rebelion.org
O jornal Aftonbladet, um dos mais populares da Suécia, informava na terça-feira 18 de agosto que os soldados do exército de ocupaçom israelita tinham estado matando jovens palestinianos em Cisjordânia para extirpar-lhes os seus órgaos e os vender. Na reportagem mostrava-se umha foto do corpo de umha vítima com umha longa costura desde o queixo ao abdome.
A reportagem cita as palavras da família de umha das vítimas que afirma que ?a nossos filhos despojam-nos dos seus órgaos?. A reportagem estabelece também umha relaçom entre o tráfico ilegal de órgaos e um recente escândalo de corrupçom em Nova Jersey no que estám implicados altos cargos [israelitas] e rabinos.
O autor da reportagem, Donald Bostrom, fala das fortes suspeitas que há entre os palestinianos de que o exército israelita extirpou os órgaos dos jovens. Sugere que o Tribunal Internacional de Justiça de Haia deveria abrir umha investigaçom
Bostrom cita a umha testemunha palestiniana que descreve um caso em que o exército de ocupaçom israelita matou de um disparo a um jovem palestiniano de um povo de Cisjordânia e depois lhe extirpou os órgaos. A vítima palestiniana tem sido identificada como Bilal Ahmed Ghniyan. ?Levou-lho um helicóptero militar e o exército trouxo-o cinco dias depois, morrido. Quando sua família o enterrou viu umha longa costura desde o estômago ao queixo?.
Bostrom também cita a outra testemunha que afirma que seus filhos foram utilizados como ?doadores forçados de órgaos?.
Sim. Isso tudo é verdade, e o holocausto nunca existiu.
Os orgãos foram retirados para se estudar o que pode causar comportamento tão insano nessas pessoas e buscar uma cura. O autor desse blog também deveria ter seus orgãos estirpados pelo mesmo motivo.