A ex-ministra Fernández de la Vega passa a cobrar 142.367 euros anuais
Blinda a sua jubilaçom, que será dez vezes a pensom mínima
Fernández de la Vega duplica o seu salário e passa a cobrar 142.367 euros anuais. A quatro anos de se retirar garante-se perceber mais de dez vezes a pensom mínima para sempre.
A partir de agora De la Vega passará de ingressar 73.486 euros brutos anuais a alcançar os 142.367. Esta substancial melhora nas retribuiçons da ex política é conseqüência de que durante dous anos perceberá dous salários: 83.578 euros como membro do Conselho de Estado e 80% do seu salário como vice-presidenta do Governo, como indemnizaçom por cessar no cargo (58.789 euros). Em termos comparativos, a retirada da política proporcionará a De la Vega 18 vezes a pensom mínima, que é actualmente de 7.744 euros.
Prorrateando as pagas extraordinárias a 12 meses, a política social-democrata ingressará 11.803 euros mensais, enquanto que quem recebem a pensom mínima só alcançam os 645 euros.
Ademais, e de cara ao futuro, a ex vice-presidenta conseguiu, mediante o seu novo cargo no Conselho de Estado, que o seu salário seja, para o resto da sua vida, 10 vezes superior ao de quem cobram a pensom mínima em Espanha e mais do duplo de quem cobram o máximo estabelecido pola lei.
De la Vega foi vice-presidenta que baixou o salário aos funcionários. Estas medidas económicas nom só supuserom recortes salariais para os empregados da Administraçom, senom que também implicaram a congelaçom das pensons.
Este personagem é filha de Wenceslao Fernández de la Vega , falangista de Girón no Ministério de Trabalho, o mais falangista dos ministérios de Franco. Maria Teresa (Valencia, 1949) estudou Direito na Universidade Complutense de Madrid e em 1974 aprovou oposiçom como secretária judicial quando ainda vivia Franco.
Esta individua servil aos banqueiros e demais abutres financeiros recebe o prémio ao seu trabalho de cancerbeira do FMI, OTAN, BCE... e demais organizaçons genocidas; mentres a gente nova tem que viver com 700 euros por mês ou menos se tem a sorte de ter trabalho com jeiras de mais de 10 horas ao dia