CANTA O MERLO: Líbia, muito mais que petróleo

28-06-2011

  19:08:11, por Corral   , 416 palavras  
Categorias: Ensaio

CANTA O MERLO: Líbia, muito mais que petróleo

07.06.11 - 00:32 -
Puricación González de la Blanca | Co-fundadora de AGADÉN

O que está a suceder em Líbia é a réplica, tim tim por tim tim, da guerra do Iraque. Se aquela nom era umha guerra autorizada pola ONU, esta tampouco o é, já que a Resoluçom 1973 do Conselho de Segurança, imposta a contrafío e ignorando a posiçom de países de tanto peso como Alemanha, Rússia, Brasil, China ou Indiana, adoptou-se só para abrir um corredor aéreo com a finalidade de proteger à populaçom civil de uns supostos bombardeios (dos que nom existe umha só foto, nem umha só prova). As condiçons que estabelecia estavam cumpridas a finais de Abril.

Essa Resoluçom nom autorizava a orquestrar umha oposiçom que nom existia, nem a treinar aos mercenários rebeldes, nem a despregar assessores' polo território, nem a bombardear a umha populaçom que iam proteger, nem a promover um golpe de estado, nem a demolir o país, nem a assassinar os três netos de Gadafi (de idades compreendidas entre 4 meses e 3 anos de idade, junto com o pai de um destes pobres crianças), nem também nom a assassinar a Gadafi, como pretendem. Som os libios quem devem decidir o seu futuro, nom Obama, nem Cameron, nem Sarkozy, nem Zapatero...

Por que atacárom a Líbia?
Remeto-me às chaves para perceber a Guerra em Líbia: Petróleo ou Bancos Centrais?, de Elen Brown, presidenta do Public Banking Institute.
Refere-se a umha entrevista ao General Wesley Clark -em Democracy Now- na que este explica que sobre dez dias depois do 11-S, que outro general dixera-lhe que iam atacar o Iraque. Nom sabia por que. Mais tarde ia revelar-lhe que o plano era atacar a 7 países: Iraque, Síria, Líbano, Líbia, Somalia, Sudám e Irám. Que tenhem estes 7 países em comum? Que nengum deles é membro do Banco de Compensaçons Internacionais, é dizer: estám fora do alcance do Banco Central e dos movimentos relacionados com o dólar, umha moeda desvalorizada, que arrastou na sua queda a toda a economia mundial.

Mas quem decide os ataques?
A Reserva Federal Norte-americana, um clube privado, integrado polos verdadeiros amos do planeta: Os Rothschild, Rockefeller, Morgan, Warburg, Moses Israel Seif, Lazard, Lehman Brothers, Godman Sach, etc. A RF é proprietária da CIA, o Pentágono, o FMI. e maneja à ONU e à NATO. O seu objectivo é o assalto aos bancos centrais desses países e fazer-se com os seus reservas de ouro. Começaram por Iraque, agora segue-lhe Líbia e vam a polo resto já mencionado, sem desdenhar o petróleo ou outros recursos.

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution CMS