CANTA O MERLO: Líbia-O começo da morte da CNT

03-08-2011

  23:41:22, por Corral   , 586 palavras  
Categorias: Outros, Dezires

CANTA O MERLO: Líbia-O começo da morte da CNT

Allain Jules

http://allainjules.com/2011/08/02/libye-vers-la-mort-du-cnt/

É o canto do cisne da CNT e a provável retirada da NATO com o rabo entre as pernas...

O Verao é um calvário para os ?sem teito?, mas também para o Governo francês que sem vergonha apostou polo terror e a morte em Líbia. Saif ao Islám burlou-se dos soldados da Apocalipse. Os 258 milhons de dólares que Sarkozy acabava de conceder, sem contrapartidas, aos renegados de Bengasi, os assumidos islamitas e os traidores à sua naçom, nom serám utilizados para a guerra (a paga de salários dos soldados ou a compra de armas). Este dinheiro foi dado simplesmente para comprar as consciências. Céus!

Depois da violenta morte do General Yunes, a situaçom sobre o terreno mudou em Bengasi. Agora há confrontos diários entre os insurgentes. Houvo primeiro o levantamento da tribo Warfala do que falávamos esta manhá. Depois, a rebeliom do clam Yunes da poderosíssima tribo dos Obeidi que jurou vingar a sua morte. Este conflito interno da CNT causou a morte de ao menos 300 pessoas, por nom falar dos seqüestrados. No momento de completar este post, os combates em Bengasi som notórios entre as facçons.

Ironicamente, as vítimas colaterais dos confrontos de Bengasi som os ingleses e franceses. A tribo Obeidi, umha das mais poderosas de Líbia, capturou a 15 instrutores estrangeiros (franceses, ingleses, quataríes). Portanto, deve-se pagar os resgates e esperar a sua libertaçom, e as autoridades francesas ham estabelecido umha lei do silêncio mediático sobre estes factos, por temor à ira da opiniom pública contra o que se comprovou hoje como um acto de barbarié total em Líbia.

O que lhe exprobram agora à CNT, os seus próprios membros e a NATO, é o se deixar fagocitar polos islamitas de Al-Qaeda. Quando o vedranho líder proclamou, alto e claro, que este grupo terrorista estava detrás dos loucos de Bengasi, ninguém lhe acreditou. Por outra parte, os responsáveis sabiam-no, mas preferiram aliar-se com a pior escória porque esperavam obter vantagem rapidamente. Ai!, nada passou como convinha ou se esperava.

Mais de 2.000 líderes tribais renovaram o compromisso de lealdade a Muamar al Gadafi, daí a saída triunfal de ontem do seu filho Saif ao Islám. Este mostrou o agradecimento aos líbios, mais que nunca com o seu pai detrás. Pior ainda, estes líderes tribais por sua vez exigiram a demissom imediata dos bombardeios assassinos da NATO que nom podem já senom concentrar-se sobre a populaçom civil ou nos armazém de alimentos. O desejo era que a populaçom se sublevasse. Contodo, as autoridades líbias conscientes deste plano diabólico, reagiram rapidamente, para pôr a arrecado as provisons.

Os recentes acontecimentos em Bengasi demonstraram o avançado grau de putrefacçom do ninho de víboras oculto trás a CNT. Sem ser adivinho, a dissoluçom, que digo! a desencaixe da CNT chega a umha velocidade incrível. Sem jogar a Nostradamus de domingo com o casal de combate de perversos, Sarkozy e Cameron, que apostárom por umha "guerra lôstrego" em Líbia, a CNT nom sobreviverá à morte do General Yunes.

A pergunta agora é saber, depois do ultimato do clam Obeidi, recebido pola NATO para deter o bombardeio do território líbio, se estes o vam a executar. O facto é que Mustafá Abdel Jalil, o seudo chefe da CNT, foi rejeitado polos rebeldes do seu acampamento. Ninguém em Bengasi escuta mais a este aprendiz do mal. Agora ele sonha finalmente com o exílio em algum lugar de Londres ou Paris.

Está claro, Muamar Al Gadafi está a ganhar a luta contra a coligaçom imperialista dos ocidentais terroristas e assassinos...

Sem comentários ainda

Junho 2023
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

free blog tool