CANTA O MERLO: O exército e o povo líbio atiram um contra-ataque em Trípoli

23-08-2011

  22:55:22, por Corral   , 717 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: O exército e o povo líbio atiram um contra-ataque em Trípoli

O exército e o povo líbio atiram um contra-ataque na capital
Pravda/ Estado espanhol

No passado domingo informamos no nosso meio dos primeiros rumores que chegavam sobre o início da "Operaçom Sereiaaa", umha campanha organizada polos rebeldes líbios e a NATO com o objectivo de tomaTripoliii e capturar a Muammar Al Gadafi, numha medida desesperada para romper o empate técnico que existia desde fazia meses no país. Tal como prevíamos no artigo, os intensos bombardeios precederam a entrada dos rebeldes na cidade, tomando algumhas posiçons e celebrando de maneira muito precipitada o seu "vitória", enquanto o povo preparava para a resistência, inspirada em Stalinegrado.

Assim mesmo, no supracitado artigo já avisávamos aos leitores do papel propagandístico que tenhem os grandes meios de comunicaçom, participando sem nengum pudor numha guerra psicológica para pressionar ao governo e povo líbio, quem se viram desbordados nas primeiras horas do ataque da NATO, tal e como confirmaram alguns dirigentes. Chegou-se mesmo ao extremo de conhecer-se ameaças a correspondentes alternativos (como a Mahdi Darius ou Thierry Meyssan, de Rede Voltaire), de bloqueios ao seu acesso a Internet, ou pressons para evitar informaçons que contradigam as suas manipulaçons. Como exemplos das mentiras vertidas nas últimas horas polos Mass Média, encontramos a hipotética captura de diversos filhos de Gadafi e a fugida do líder líbio, o controlo "total" da capital, a rendiçom de elementos do exército e até das guardas pessoais de Gadafi, etc.

Como é natural, nom é a primeira vez " nem será a última " que os meios apresentam cenários completamente diferentes à realidade. Cabe lembrar algumhas imagens similares na guerra imperialista do Iraque, quando cidadaos e membros do exército americano botárom abaixo a estátua de Saddam em Bagdad e no-la venderam como umha acçom "de massas", quando a realidade é que era quase nom umha dezena de oportunistas num largo vazio e tomada polos tanques ianques.

Passaram perto de 48 horas desde o inicio da Operaçom Sereia " que se cobrou milhares de mortos e perto de 5,000 feridos " e apesar das celebraçons, das declaraçons de dirigentes da CNT, a NATO e os estados que participam neste massacre, dos intitulares amarelos dos médios de dês informaçom, e de que nos vendessem o fim da guerra como um facto, começam a chegar informaçons desmentindo as manipulaçons mediáticas.

Por umha banda, os rebeldes e médios de comunicaçom tiveram que se tragar as suas palavras no que di respeito à captura de vários filhos do líder líbio. O filho maior, Mohamad Al Gadafi alcançou escapar da sua casa, que estava supostamente controlada por células rebeldes, enquanto que imagens desde a capital mostraram livre a Saif Al Islám " um dos filhos com maior peso político "rodeado de cidadaos líbios e declarando que Trípoli está na sua maioria sob controlo governamental. Cabe destacar que os meios levavam horas informando da captura de Saif, e a sua possível entrega à Corte Penal Internacional.

Por outra parte, é sumamente complicado dilucidar qual é a situaçom real da cidade e o progresso da Batalha por Trípoli, que como é lógico terá umha importância capital para a guerra em Líbia, da vitória ou derrota do legítimo governo na cidade, dependerá o futuro de toda a contenda.

Em qualquer caso, últimas informaçons assinalam que o Exército " que até agora permanecia fora da capital, daí a fácil entrada dos rebeldes durante as primeiras horas " já entrou na cidade, liberando diversos bairros e fortificando diversos pontos, expulsando com facilidade aos desorganizados rebeldes. Os Comités de Bairro, que se encontravam surpreendidos e desbordados nos primeiros momentos, já tenhem as células de resistência activas, participando na defesa da capital.

Apesar deste contra-ataque, continuam os fortes confrontos e os rebeldes seguem presentes em muitos pontos da cidade, apoiados desde o ar polas forças da NATO, que facilita o seu avanço e relativa iniciativa ante o Exército e o povo armado de Tripoli. Alguns meios mesmo assinalaram a presença de membros do SAS britânico (forças especiais) e de militares de Qatar para apoiar aos rebeldes em Tripoli, o qual estaria confirmado trás abater a alguns deles e conseguir as suas identificaçons.

Portanto, ainda que se pode apreciar umha resposta e contra-ataque ante o avanço dos rebeldes, ainda é logo para realizar qualquer análise ou conjectura do desenvolvimento da importante batalha. Seguiremos informando conforme cheguem novos dados que ajudem a clarificar a situaçom.

Sem comentários ainda

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

free open source blog