CANTA O MERLO: Líbia:" Esquadrons da morte" da OTAN estám a assassinar aos pequenos trabalhadores estatais

27-08-2011

  00:56:05, por Corral   , 312 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Líbia:" Esquadrons da morte" da OTAN estám a assassinar aos pequenos trabalhadores estatais

Os ?mercenários da NATO? fam umha depuraçom no bairro Abu Slim em Tripoli

http://www.voltairenet.org

Na noite da quinta-feira 25 à sexta-feira 26 de Agosto, os mercenários da OTAN atacárom o bairro de Abu Slim em Tripoli, caçando aos funcionários leais ao regime de Gaddafi assim que às suas famílias.

O testemunho de Mateo Mabin, jornalista do canal França 24 enviado especial em Tripoli desta televisom, é tem motivo de gerar muita preocupaçom polo que está a ocorrer:

«Isto nom é umha luita contra os seguidores é mais bem umha caçada dos últimos fiéis do coronel Gaddafi, ou melhor supracitado, contra os artesaos do sistema de Gaddafi, os funcionários de menor categoria que trabalhavam para o estado, estám a ser reagrupados e confinados no bairro de Abu Slim, directamente nos blocos dos pisos, estes pequenos trabalhadores estatais que nom tenhem recursos para fugir, de escapar ao castigo que preparam os mercenários da OTAN.

O que vemos hoje é sem dúvida a fase mais triste da guerra de Líbia, as colunas de mercenários estám estragando essa zona, contra estas pessoas, contra estas famílias que se refugiaram nestes blocos de habitaçons.

Os nossos colegas acabam de regressar neste momento do principal hospital de Tripoli, onde viram toda a noite e nesta manhá chegar um grande número de feridos de bala, entre eles idosos, mulheres e mesmo crianças. A CNT [Conselho Nacional de Transiçom] guardou completo silêncio de todas estas atrocidades que cometem a sua gente. Nom há um chamado para umha rendiçom. Achegamos-nos sem dúvida à fase mais feia e triste do conflito e será muito provável que a CNT [Conselho Nacional de Transiçom] e os mercenários assassinos devêrám render contas de todo estes abusos [...].

Estamos numha fase de depuraçom que parece absolutamente incontrolada, sobretodo o que incumbe à banda de Misrata, a cidade mártir de Líbia, que chegou a Trípoli para levar a cabo a sua vingança.»

Sem comentários ainda

Agosto 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software