CANTA O MERLO: Líbia - A OTAN usa bombas de framentaçom e o gás mostarda contra Bani Walid - A água na assediada Sirte está envenenada.

11-09-2011

  03:04:25, por Corral   , 269 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Líbia - A OTAN usa bombas de framentaçom e o gás mostarda contra Bani Walid - A água na assediada Sirte está envenenada.

http://leonorenlibia.blogspot.com/

A OTAN usa bombas de framentaçom e o gás mostarda contra Bani Walid

Bombardeiam a cidade com bombas de fragmentaçom e o uso de gás mostarda contra os habitantes da cidade durante os intensos bombardeios da NATO. É um crime contra a humanidade e em contra das normas e leis internacionais.

As informaçons do grupo: Depois do bombardeio nocturno ,os mercenários da CNT com o apoio dos mujaidins do Afeganistám e Paquistám tratárom de entrar em Beni Walid, mas foram rejeitados.


A água na assediada Sirte está envenenada.

Agora a situaçom mais difícil é aos redor da cidade de Sirte. Os caminhos à cidade estám bloqueados. Os ataques aéreos som constantes. Nom há medicamentos e emplatos, nom há com que operar aos feridos . Segundo algumhas fontes, a água que flui na cidade, está envenenada. Só funcionam bem umhas fontes em algumhas casas particulares. Os ocupantes ainda nom planejam ataques em Sirte. Ao que parece, será bombardeada, até a demissom da resistência.

Hoje depois de umha noite de bombardeios, vários grupos de mercenários e sicários da CNT com o apoio dos mercenários do Paquistám e Afeganistám, trataram de entrar em Beni Walid. Mas foram repelidos e parcialmente eliminados.

A Brigada de Combatentes do exército líbio comandada por Khamis Al-Gaddafi, levou a cabo um contra-ataque contra a base dos militantes e funcionários da NATO no aeroporto" Mitiga ". É a sede da comandancia militar de Trípoli, Abdel Hakim Belhadj. Eliminárom à guarda e derrubárom um helicóptero Inglês.

Agora há combates no noroeste de Trípoli. O centro da cidade e o bairro de embaixadas controlam-nos "os jovens com barba," (mujaidins de Al-Quaeda)

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

multi-blog platform