CANTA O MERLO: Líbia - Atopadas fossas comuns com corpos de soldados assassinados do exercito líbio,

16-09-2011

  23:05:53, por Corral   , 296 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Líbia - Atopadas fossas comuns com corpos de soldados assassinados do exercito líbio,

|The Beirut Herald|بيروت هيرالد|

Em Tripoli, fôrom atopadas fossas comuns com corpos de soldados do exercito líbio, informou nesta segunda-feira o enviado especial de teleSUR a Líbia, Diego Marín. "Num bairro da capital (...) foram descobertas fossas comuns com restos de soldados leais ao Estado líbio, segundo a informaçom fornecida por Marín já se abrírom duas fossas, numha das mesmas atopavam-se 18 corpos e na outra 4 restos de forças leais ao Estado líbio.

"Segundo testemunhas estes assassinatos por partes das forças mercenárias da OTAN (...) ocorrêrom o dia 20 de Agosto", indicou o jornalista. A situaçom surge em momentos nos que se intensificam os ataques em várias cidades do norte de Líbia como Bani Walid e Sirte, cidade natal do coronel Gaddafi.

Os mercenários do Conselho Nacional de Transiçom (CNT) líbio encontraram-se nesta segunda-feira com umha resistência mais forte do que pensaram, assinalou Diego Marín.

A ofensiva em Bani Walid deu contra o interior do oásis. Esta operaçom começou antes do mencer e com unidades de assalto rápido que avançárom pola frente norte armadas com fuzis e lança-granadas, di um dos comandantes no terreno.

Supostamente, o objectivo principal era despejar as entradas, limpar telhados e janelas de franco-atiradores e obrigar aos leais a retroceder para o mercado, onde o combate rueiro foi intenso nos últimos dous dias.

Marín, assinalou que os mercenários da NATO "encontrárom maior resistência da que esperaram os últimos dias". Destacou que som os ataques da NATO os que alcançam "abrir brechas para que os mercenários podam avançar à cidade". Os confrontos estendêrom-se em cidades como Jufrah, Sebha (ocidente) e Sirte informou o jornalista de teleSUR.

Desde o passado mês de Março, a NATO leva o controlo das operaçons em Líbia com o pretexto de "proteger" à populaçom civil, contodo, a invasom deixou dezenas de milhares de mortos.

Sem comentários ainda

Junho 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

multiple blogs