BBC arrancou informar recentemente que sobre 1200 corpos fôrom atopados numha tumba de comum, em seguida, no mesmo artigo afirmava que somente um fragmentos de ossos alguns e peças de roupas foram encontradas no sitio. Isto tem que ser umha das tentativas mais desesperadas para desacreditar a resistência. A propaganda do massacre Abu Salim propaganda tem sido utilizada como umha das desculpas para o terrorismo e assassinato em massa efectuado pola NATO. Esta propaganda para confundir revela quanto desesperada esta a OTAN.
Recentemente muitas tumbas comuns de patriotas líbios fôrom atopadas dentro e ao redor de Trípoli, parece NATO está a tentar fazer o público esquecer suas atrocidades próprias e virar o foco
sobre as falsas alegaçons de massacre numha prisom que, aparentemente, sem nengumha prova aconteceu décadas atrás.
Em Trípoli e outras cidades ocupadas, milhares de pessoas fôrom seqüestradas e centenas de seguidores de Jamahariya fôrom massacrados e chimpados em fossas comuns. Estas notícias fôrom varridas para baixo do tapete pola propaganda da NATO, desesperada para vencer a guerra através de mentiras e terrorismo.
Que vergonha, uns poucos fragmentos de ossos e roupas e BBC afirma 1.200 corpos encontrados em fossas comuns. Onde fica a credibilidade? Que a honestidade? Que integridade?