CANTA O MERLO: Líbia - Resistência: A NATO batida em todos os frentes.

28-09-2011

  14:17:39, por Corral   , 602 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Líbia - Resistência: A NATO batida em todos os frentes.

http://libia-sos.blogspot.com/

Os britânicos acurralados polo seu fracasso em Líbia com perto de 2000 soldados mortos e perto de 70 capturados polo exercito líbio tenta negociar com o governo líbio e promete que retirará os 6 apache que estám a operar em Líbia, provavelmente depois esperam que os seus soldados capturados em Sirte e Bani Walid sejam liberados mas o governo líbio a comunicou que nom os liberará e que serám julgados polas leis líbias como mercenários.

Ali Sami chefe do Exército mercenário da NATO, morreu hoje em Bani Walid depois de que os membros da tribo de Tarhouna dispararam um míssil contra os mercenários que nom puderam entrar na cidade.

Os mercenários da NATO tentárom entrar em Sirte durante a noite, como sempre fôrom duramente castigados polos voluntários e o exército líbio reporta-se que perderam um grande número de ?ratas? e maquinaria.

Umha célula leal à Jamahiriya chamada "Al-Mujahid Al-Khamis" "atacou o aeroporto de Tripoli e destruiu um aviom.

Depois de que Líbia foi o país mais rico da África, os mercenários da NATO pedem agora ao povo líbio para arrecadar dinheiro para mercar os medicamentos para os hospitais.

Os meios de comunicaçom tenhem afirmado falsamente que os mercenários da NATO no controlo do porto Sirte, contodo esta área foram limpados de todas as ratas e encontra-se sob controlo do Exército de Líbia.

Os mercenários da NATO toleados polas derrotas, executárom a dezenas de jovens combatentes ratas depois de que estes decidiram voltar à sua casa e nom lutar contra o exército de Líbia.

. Human Rights Watch e Amnistia Internacional rectificam e assumem de jeito morno os seus erros, hoje informárom de que todas as afirmaçons de que o coronel Gaddafi uso a força contra os manifestantes som falsas. Tarde pia-che, passarinho!

Veículos da ONU fôrom vistos entrando a Líbia da fronteira de Tunez.

Membros de Al-Qaeda dixérom aos cidadaos de Darna que todas as escolas mistas e universidades mistas devem ser fechadas ou que vam ser destruídas.

Moscovo pede à ONU deter a proibiçom de voos sobre a zona de Líbia.

A resistência nom fai senom aumentar a sua fortaleza moral e militar: Evidencia-se a eficácia da táctica que consiste em executar aos chefes operativos dos mercenários da NATO: Eliminado o chefe das ?ratas? no frente de Sirte, Mohamed Alhalbous, contribui a aumentar a confusom nos sicários da OTAN.

Os patriotas destruíram a refinaria de petróleo de Ragdaline perto da fronteira com Tunes para que nom caia em maos de imperialistas e assim saqueiem os recursos nacionais.
Combates em Zliten desde onde a artilharia militar alcançou um navio da NATO.

Umha coluna de sicários que se dirigia a Ghadames para tratar de recuperar a cidade foi atacada e, ao que parece, destruída polas unidades tuaregs.

Numha exitosa operaçom, as forças militares líbias procedêrom a liberar aos patriotas que o mercenários da NATO encerraram na prisom Al Jadeeda de Tripoli.

O Exército líbio alcançou dous barcos de guerra inimigos nas últimas 48 horas. Enquanto a imprensa imperialista, umha vez que se evidenciou a sua última mentira sobre a suposta ?fossaaaa? de Abu Salim que continha ossos de vacas, mulos e camelos, centra-se em anunciar a queda de Sirte. A NATO assaltou a cidade por mar ante a sua incapacidade de fazê-lo por terra.

Enquanto a NATO centra-se em Sirte o Exército ampla continuamente o seu âmbito de operaçons: desde as fronteiras com Tunes e Argélia.

No sul, o Exército cortou todas as linhas de subministraçom de armas, víveres, muniçons e reforços às escassas posiçons inimigas que estám isoladas umhas de outras.
O governo britânico retirou os seus 5 helicópteros Apache e o italiano retirou-se definitivamente do conflito.

Sem comentários ainda

Maio 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution