CANTA O MERLO: Líbia - A NATO, o GENOCIDIO como negocio.

12-10-2011

  13:45:57, por Corral   , 344 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Líbia - A NATO, o GENOCIDIO como negocio.

http://leonorenlibia.blogspot.com/

12/10/11
Twitters de Brian Souter

A NATO declara que a defesa de Sirte polo seu povo complica a "missom" da NATO para "proteger aos civis".

A NATO está a tentar fazer acreditar a ocidente que a defesa de líbia polos civis líbios que defendem as suas próprias casas e as suas famílias, em realidade som mercenários africanos "pro Gadafi". Assim os problemas para invadir Líbia fronte à populaçom que defende o seu país, resolvem-nos rápido, chamando-lhes mercenários.

Contodo os únicos mercenários reais som egípcios, tunisianos e de outros países que utiliza a OTAN para invadir Líbia.

A agenda da OTAN nom se trata de ganhar guerras rápido. Trata-se de manter guerras perpétuamente para o grande benefício dos novos senhores do mundo.

Os sicários estám a assaltar todas as casas dos arredores de Sirte e logo incendeiam-nas.

Nestes momentos todo o oeste de Sirte está em maos do seu povo e agora tentam botar aos mercenários que entrárom polo Leste de Sirte.

Ontem a NATO desembarcou mais tropas nas costas de Líbia.

Sabha: Ontem à noite o exército líbio abandonou um míssil scud com TNT nos arredor da cidade e explorou numha brigada de sicários, o que produziu por volta de 15 baixas.

Os invasores a Líbia tem mais de 1000 prisioneiros cidadaos líbios e por cada mercenário que morre na agressom na frente, executam um líbio do cárcere.

DESDE LÍBIA ZORÁN INFORMA...12/10

ALERTA: 16 pára-quedistas britânicos do regimento 22 SAS de Creden Hill Reino Unido, fôrom capturados em Sirte a passada noite. Todos os demais morrêrom. Os 44 restantes da equipa morrêrom antes de aterrar. As cifras de vítimas aos membros da 82a Airbone de Carolina do Norte, cujo transporte aviom foi derrubado em Ras Lanuf ao tratar de tomar terra para assegurar as maiores jazidas de petróleo de Líbia agora destruídas, ainda nom estám confirmados. Piloto Julián Manyon é o piloto da RAF, ainda permanece em custodia de Líbia.

Como se pode observar a NATO está a tentar umha verdadeira invasom ao país soberano LÍBIA, enquanto o mundo cala e os meios de comunicaçom miram para outro lado.

Sem comentários ainda

Dezembro 2021
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution