Military News / http://leonorenlibia.blogspot.com/
Sábado, 22 de Outubro de 2011 18:19
Filtraçom chinesa: Obama chamou a Gaddafi antes de iniciar-se bombardeios sobre Líbia. Gaddafi chamou-no covarde.
Umha equipa de especialistas chineses em informaçom encriptada e comunicaçom satelital asseguraram hoje que contam com evidência sobre umha conversaçom realizada o 18 de Março de 2011 polo presidente de Estados Unidos, Barak Hussein Obama, horas antes do início dos primeiros bombardeios a Líbia quando Estados Unidos atirou os seus primeiros mísseis contra as forças de Muammar Gaddafi.
Os especialistas asseguraram que o presidente Obama tentaria convencer a Gaddafi de negociar umha saída ao conflito instado por sectores do partido republicano e o complexo militar industrial estadounidense. Instantes depois, avions franceses levárom a cabo o primeiro ataque em território líbio: umha aeronave havia destruído um tanque militar.
A espécie jornalística está a circular polos principais centros de informaçom das forças da NATO, que nom confirmam ou desmentim a conversaçom entre o líder líbio -recentemente assassinado por forças rebeldes da CNT- no que Gadaffi nom aceitaria nengum condicionamento, reclamando a Obama pola sua covardia frente às forças de Al-Qaeda, quem perpetraram o ataque a território de Estados Unidos, mas agora eram aliadas do Pentágono.
As filtraçons da equipa chinesa de comunicaçom mencionam a desesperada pressom de Sarkozy sobre o Pentágono para adiantar os bombardeios para desviar as críticas da populaçom francesa pola crise económica que atravessa a Uniom Europeia.
Gaddafi disso a Obama que a sua aliança com Al-Qaeda era o seu insucesso e a sua traiçom ao povo dos Estados Unidos. ?Nós morreremos aqui, como patriotas?, disso Gaddafi antes de interromper a comunicaçom satelital.