CANTA O MERLO: Quem som os islamo-fascistas?(II)

08-08-2012

  14:56:29, por Corral   , 539 palavras  
Categorias: Ensaio

CANTA O MERLO: Quem som os islamo-fascistas?(II)

http://resistencialibia.info

ISLÁM POLÍTICO: concretizaçom moderna do salafismo em política. Surge quando Hassan Al Banna funda no Egipto em 1928 os Irmaos Muçulmanos, agrupamento conservador integrista que a nossa Agência de notícias denunciou de jeito reiterado.
Ver as nossas notas ?Os Irmaos Muçulmanos, um dos alicerces da contra-revoluçom árabe? (http://resistencialibia.info/?p=1171) e Confirma-se que os Irmaos Muçulmanos trabalham para os EEUU ( ?http://resistencialibia.info/?p=1548).

Os Irmaos Muçulmanos, fantoches do imperialismo.

Do tronco comum dos Irmaos Muçulmanos egípcios nasceram organizaçons como Hamas de Palestina, originalmente apoiada polo serviço secreto israelense como jeito de travar a influência da esquerda palestiniana. Também há um Islám político reaccionário chii em ocasiom aliado aos EEUU como o Partido Al Dawa de natureza anti-comunista e anti-baasista e o Conselho Supremo da Revoluçom iraquiana (CSRI). O islám politico reaccionário expressa-se asim mesmo na corrente Mladi Musulmani que colabora co nazismo em Jugoslávia de onde nacerá o Partido de Acçom democrática que chefia a contra-revoluçom capitalista em Bosnia Herzegovina.

JIHADISMO: Corrente anti-comunista, anti-progressista e anti-soviética nada da colaboraçom entre a família Saud, o serviço secreto paquistanês ISI e a CIA nos campos de treino terrorista da cidade paquistanesa de Peshawar em 1979 e 1980 no Afeganistám para lutar contra a República Democrática do Afeganistám (RDA). Por volta das bandas de feudais armados afeganos que os soviéticos chamavam ?douchmans?, aglutinou-se umha legiom estrangeira salafo-fascista formada por jovens voluntários chegados de Arábia Saudita, Argélia, Uniom Soviética, Albânia, Egipto, Líbia, China e outros países. Foi o começo da carreira criminal do jovem feudal saudita Osama Bin Laden. Esta hidra terrorista contribuiu à restauraçom violenta do capitalismo no Cáucaso soviético, Jugoslávia, Albânia, Iémene e Argélia no meio de brutais guerras civis. A CIA norte-americana, o ISI paquistani e os serviços sauditas dirigírom estas bandas extremosamente violentas das que Bin Laden é o seu máximo exponente. Prestaram um serviço inestimável ao imperialismo na sua luta por destruir o sistema socialista mundial e os regimes de linha independente como o líbio, jugoslavo, iemenita e outros.
O fascista Reagan foi um firme apoio da contra-revoluçom feudal integrista afegám, caldo de cultivo de todas as redes criminais islamo-fascistas

O Jihadismo construiu várias redes criminais:

Escola ?deobandie?, salafistas paquistaneses controlados polo ISI de onde nasceu o movimento dos talibám que se fizeram famosos ao executar de maneira bestial ao presidente comunista do Afeganistám Mohamed Najibullah entre os aplausos da CIA.

Al-Qaeda, agrupamento de bandas jiadistas dirigidas por Bin Laden sob controlo do ISI e da CIA que prestam serviço nas guerras anti-comunistas de Chechénia, Daguestám, Taxiquistám, Bosnia-Herzegovina, Kosovo e nas guerras de recolonizaçom de Argélia, Líbia e Síria. Esta sigla fai-se responsável por brutais ataques contra a populaçom civil nas metrópoles ocidentais com os que justificar todo o tipo de agressons de tipo colonial dos países da NATO, ademais da fascistizaçom dos citados países.

- Frente Islâmica de salvaçom (FIS), agrupamento integrista e fascista que ao ser impedida de tomar o poder em Argélia polo exército nacional popular argelino cria o Grupo Islâmico de Acçom, responsável por inumeráveis crimes terroristas.

- O terrorismo no Iraque favorável à ocupaçom: para desarticular a resistência nacional dirigida polo Baas e outras forças patriotas, o ocupante norte-americano creia redes de Al- Qaeda que atacam centros de oraçom e peregrinaçom chiita ocasionando umha guerra civil e debilitando a mencionada resistência.

Sem comentários ainda

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution