CANTA O MERLO: As medidas de Rajoy: O rei celebra-as enquanto o povo se suicida polas mesmas-À hora do brinde um homem aforcáva-se antes de ser desalojado

25-10-2012

  17:23:06, por Corral   , 264 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: As medidas de Rajoy: O rei celebra-as enquanto o povo se suicida polas mesmas-À hora do brinde um homem aforcáva-se antes de ser desalojado

As medidas de Rajoy: O rei celebra-as enquanto o povo se suicida polas mesmas.
À hora do brinde um homem aforcáva-se antes de ser desalojado

Por: Agências- Público.es- Aporrea.org

O rei aproveitou a sua viagem a Bombai para apoiar publicamente as políticas de austeridade que está a impulsionar o executivo de Mariano Rajoy em Espanha. Rodeado de grandes empresários espanhóis e indianos reunidos na capital da India, Juan Carlos manifestou que as "sérias medidas de política económica já começárom a dar os seus frutos melhorando a produtividade e competitividade", assim como a tendência das exportaçons de bens e serviços, que este ano terám um "superavit significativo".

Um dos frutos é o suicídio dos pobres.

Enquanto o rei celebrava o brinde o cadáver de um homem de 53 anos foi achado hoje num pátio interior de um imóvel de Granada umha hora antes de que fosse desalojado da sua vivenda, pola que formalizara umha hipoteca em 2007 de 240.000 euros, segundo fontes da Polícia Nacional.

Estas fontes informárom que a Polícia foi alertada sobre as 9 de horas desta manhá do achado do falecido, aforcado. Umha hora depois, as dotaçons policiais que já estavam no lugar dos feitos encontraram-se com agentes da Unidade de Prevençom e Reacçom (UPR), também do Corpo Nacional de Polícia, que se deslocaram ao domicílio do falecido para executar umha ordem de desafiuzamento (desalojo).

A Polícia Nacional, comprovou que a pessoa que se suicidou era a mesma à que iam a desalojar esta manhá da sua habitaçom em cumprimento de umha ordem judicial.

O rei nem se deu conta. Aproveitava de perguntar por alguns elefantes...

Sem comentários ainda

Julho 2022
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by open-source CMS software