CANTA O MERLO: Governo do Reino Boubónico de Espanha e o terrorismo internacional

30-11-2012

  10:23:25, por Corral   , 341 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Governo do Reino Boubónico de Espanha e o terrorismo internacional

http://resistencialibia.info/?p=5270

Na conferência de imprensa realizada em Caracas durante a sua gira por Cuba, Nicarágua, Equador e Venezuela em resposta a umha pergunta da agência espanhola EFE, o vice-ministro sírio de assuntos exteriores Faisal Ao Mokdad denunciou a "posiçom irresponsável do governo espanhol que colabora com terroristas" em referência às hordas criminais treinadas pola CIA que desde fai 20 meses sementam o terror e a morte na populaçom civil síria, exterminam às minorias com especial sanha com cristians, drusos e alauitas, assassinam de jeito bárbaro a soldados e polícias, destroem edifícios oficiais, afectam à infra-estrutura económica do país árabe. Imediatamente a autoridade síria assegurou que já "conhecem as razons" de tal conduta.

O vice-ministro informou que já som 10 mil as vítimas sírias da ofensiva criminosa, entre civis e militares. Assegura que se o governo sírio resiste é polo enorme apoio que recebe do povo. A tirania tunisiana tardou 17 dias em cair, a egípcia de Mubarak-CIA caiu rápido apesar de dispor de milhom de polícias na sua defesa, o regime líbio caiu trás 8 meses de conflito e o assassinato por parte da NATO de 80 mil cidadaos, o que imprensa internacional silencia. Mas Síria resiste trás 20 meses de ataque infernal.

O vice-ministro assinala que a situaçom geral é de calma relativa e que as operaçons militares vam bem apesar de que vam lentamente porque o Exército e as forças de segurança esforçam-se em preservar a vida e integridade da populaçom civil síria.

Afirma que a situaçom mas tensa e perigosa produz na fronteira com Turquia já que o regime e exército turcos tentam repetir a operaçom "Bengasi", é dizer, instalar em Alepo a ponta de terroristas, assassinatos, bombas e violência umha cidade "liberta" desde a que a NATO poderia atirar ataques generalizados contra todo o país.

O dirigente afirmou que nom é secreto que o governo sírio apoia à resistência palestiniana já que é "umha questom de princípios". Reiterou que o governo e o povo resistirám e fixo umha chamada aos alçados em armas para que se incorporem ao diálogo e deixem de matar.

Sem comentários ainda

Dezembro 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

blogging tool