CANTA O MERLO: Felipe Gonzalez: homenagem à corrupçom, a NATO e à amnesia da Memória Histórica

05-12-2012

  18:31:25, por Corral   , 649 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Felipe Gonzalez: homenagem à corrupçom, a NATO e à amnesia da Memória Histórica

http://www.larepublica.es/

Antonio Romero Ruiz
Coordenador da Rede de Municípios pola III República

Celebrou-se em Madrid umha homenagem com motivo do 30 aniversário de toma-a posse de Felipe González como Presidente do Governo. ?Ganhou Felipe". Esse era o titular mais destacado ilustrado com umha foto na que Felipe e Guerra saudam desde umha janela do hotel aos militantes e votantes do PSOE que celebrassem a sua contundente vitória.

A UCD era derrotada, dinamitada desde dentro com a ajuda da embaixada de EEUU que forçou a demissom de Adolfo Suárez por negar à entrada de Espanha na NATO. Ainda hoje nom conhecemos dezenas de cintas gravadas das conversas do palácio da Zarzuela com a embaixada estadounidense durante o golpe de estado do 23F

A transiçom da ditadura à democracia fechava a sua página fundamental e fazia-o com a alternância com Felipe no poder, atrás ficavam os consensos, a constituiçom de 1978, a lei eleitoral fraudulenta e canalha deita para reduzir a força do PCE que com mais de dous milhons de votos corresponderam-lhe 47 escanos e ficou em 21, desenhando-se assim um bi-partidismo que apresentava o PSOE como alternativa de poder real, culminando assim a carreira de Felipe González que contara com o apoio da social democracia alemá, da CIA e dos poderes facticos.
A ilusom da gente incluindo o milhom de votos comunistas que o apoiaram e também dos que nom o votamos da esquerda em geral era enorme "homem algo notará-se dizia a gente".

Transcorridos este trinta anos com o balanço sobre a mesa há muitas e poderosas razons para nom fazer esta homenagem porque na prática também se fixo a:

A traiçom à palavra dada de que tiraria a Espanha da NATO. Felipe González é o máximo responsável pola entrada de Espanha na NATO e dos nom cumprimentos de todas as condiçons estabelecidas num referendo arranjado em todos os seus resultados.
A criaçom dos GAL, o enterro em qual vivo de Lasa e Zabala, o seqüestro de Segundo Maray e todos os episódios da guerra suja baixo o seu mandato. Felipe González, por acçom ou omissom consciente é o Sr. X.
A reconversom industrial selvagem, o plano de emprego juvenil, as reformas laborais (estatutos dos trabalhadores, segurança social, pensons") enfrontárom-no a Camacho e a Redondo, as greves gerais". A equipa de González Solchaga e Boyer saqueárom (privatizárom) mais de quarenta empresas de sectores estratégicos muitas delas. A maior privatizaçom da história de Espanha.
Nicolás Redondo dixo deste equipo que tinha a mesma sensibilidade social que umha ameixa.
A UVI para os bancos com dinheiro público da época permitiu que Felipe González e os grandes banqueiros desenhassem numha mesa de padiola, o modelo financeiro que hoje tem o Reino Boubónico de Espanha e que produz os actuais abusos e vexaçons.
A amnesia sobre a memória histórica há em Espanha 150,000 mil pessoas enterradas nas gáveas e nas oliveiras. Nom fixo nada entre os seus governos contra a ideologia fascistas, blindando o franquismo numha democracia de vencedores.
A ajuda Europeia aos terratenentes que levam 80% das subvençons à agricultura entre eles a duquesa de Alba e o sete magníficos,
Mantivo o tratado (concordato) preconstitucional com o Estado Vaticano, cheio de privilégios para a eireja católica, incumprindo com o mandato constitucional da aconfessionalidade e da laicidade do Estado.
Traio ao povo saarauí e participou da primeira guerra do Golfo da mao de Bush pai.

Felipe González afirmo fazer a revoluçom burguesa em Espanha, repartiu os refugalhos de Rumasa entre os ricos e pujo tapete às grandes fortunas do franquismo.

Agora é um pensionista de ouro, à pensom de OITENTA E DOUS MIL EUROS anuais como ex presidente de governo suma-lhe o mais de CENTO VINTE E SEIS MIL euros como membro do Conselho de administraçom Gás Natural, e a assessoria a governos e empresas estrangeiras. Total DOUS CENTOS MIL EUROS anuais como mínimo, que se saiba. À vez que se apertam a cravelha aos trabalhadores e autónomos.

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution