CANTA O MERLO: Preso banqueiro espanhol

19-05-2013

  18:43:02, por Corral   , 567 palavras  
Categorias: Novas

CANTA O MERLO: Preso banqueiro espanhol

Jean-Guy-Allard - www.aporrea.org
18/05/13 - www.aporrea.org/internacionales/n229106.html

Blesa, financeiro de exito em grande parte pola sua aliança com a rede de chefes do Partido Popular espanhol, dirigiu a compra por parte de Caixa Madrid do City National Bank of Flórida, polo que se pagou um sobre-preço multimilionário que terminou acordando a atençom de autoridades judiciais.

Entre os conspiradores designados polo juiz encarregado do caso, numha primeira etapa da investigaçom, sobresaíu a figura de Guillermo Martínez Lluch, director da representaçom em Miami de Banacaja, entidade bancária valenciana associada à figura de José María Aznar.

É conhecido como Aznar construiu desde os anos 90 umha aliança com a Fundaçom Nacional Cubano Americana e o seu chefe, o oficial CIA Jorge Mais Canosa, cuja generosidade ajudou o político espanhol a fazer-se com uns saborosos fundos de campanha.

Sabe-se hoje que, no desenvolvimento dos seus laços com Miami " cidade pola qual ficou fascinado " involucrou a Esperança Aguirre, a ex presidenta da Comunidade de Madrid e "prima donna" do PP, que realizou várias viagens à Flórida que lhe permitiu comprometer com a fauna local.

A designaçom de Lluch como cúmplice da colossal estafa apoiou-se entom sobre os negócios sulfurosos do "conseguidor" Francisco Correa quem -segundo suspeita-se- manejava pessoalmente na entidade bancária de Miami as contas de vários politiqueros e, segundo testemunha alardeava da sua amizade com José María Aznar e o PP para abrir-se as portas melhor fechadas.

Gravaçons de conversaçons telefónicas confirmam os laços de Correa com o casal Alejandro Agag e Ana Aznar, filha do ex presidente do Governo. Na Flórida, viveu também o financeiro Juan Villalonga, amigo íntimo de José María Aznar. O seu nome aparece numha destas conversaçons

Caixa Madrid destinou mais de 1.000 milhons de euros ao desenvolvimento dos seus projectos sujos na Flórida, e à compra do City National Bank of Flórida, à conta de um enorme buraco que termina com Blesa no cárcere,

Os planos do banqueiro para casar o próximo 8 de Junho numha grande finca dos arredores de Madrid ficam suspendidos.

A ALIANÇA COM A REDE DE MAS CANOSA

Em Março de 2009, larepublica.es publicou um comentário sobre as relaçons de Esperança Aguirre com a fauna terrorista cubano-americana de Miami e sobre as ramificaçons da rede espanhola em Flórida no que se precisava que "o director da sucursal de Bancaja em Miami, umha entidade bancária espanhola vinculada a Aznar, é umha personagem que entre os seus muitos (dês) atributos tem o de umha estreita relaçom com a Fundaçom Nacional Cubano Americana desde a época da sua agora falecido titular e agente da CIA estadounidense, Jorge Mas Canosa".

O 29 de Janeiro último, faleceu em Bayamón, Puerto Rico, Antonio "Toñin" Llama, padrinho desta aliança de Aznar e o seu clam com a máfia miamense, concluída em Novembro de 1995. Llama organizou logo em Madrid a criaçom da chamada Fundaçom Hispano-Cubana, umha sucursal da sua organizaçom miamense, à qual se associou Esperança Aguirre nas suas manifestaçons de histeria anti-cubana.

Numha foto famosa, tomada durante um das suas viagens a Miami, Aznar exibe à beira das suas novas e milionárias amizades: Jorge Mais Canosa, entom capo da FNCA, e ao próprio Llama.

Mas faleceu de cancro em Novembro de 1997. Mas Aznar, agradecendo a sua generosa amizade, favoreceu a aquisiçom polos seus filhos, Jorge e Juan Carlos Mas Santos, da firma SINTEL, filial da estatal Telefónica.

A operaçom, propriamente escandalosa, converteu-se num mega-fraude que provocou a quebra da empresa privatizada e condenou ao desemprego aos seus 1,828 trabalhadores

Sem comentários ainda

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software