CANTA O MERLO: Atopam em Síria barris de gás tóxico fabricados na Arábia Saudita

24-08-2013

  23:25:58, por Corral   , 214 palavras  
Categorias: Dezires

CANTA O MERLO: Atopam em Síria barris de gás tóxico fabricados na Arábia Saudita

http://www.hispantv.com/

Umha unidade do Exército sírio irrompeu num armazém situado no bairro de Jobar em Damasco (capital de Síria), onde atopou barris de gás tóxico com etiqueta de fabricaçom saudita, informárom neste sábado fontes oficiais do país árabe.

Segundo o relatório, um grande número de máscaras e medicamentos utilizados contra produtos químicos fórom atopados no lugar, que pertence a empresas e companhias farmacêuticas de Catar e Alemanha.

De igual maneira, umha autoridade governamental tem revelado que vários soldados apresentaram sintomas de asfixia ao entrar no bairro de Jobar, nos subúrbios de Damasco, controlados polos grupos terroristas.

Vários dos afectados, segundo comunicou-se, encontravam-se em estado grave, assim que foram transferidos a um centro de saúde.

O achado deste material químico, armazenado nos subúrbios de Damasco, tivo lugar uns dias depois de que os grupos terroristas que lutam contra o Governo de Bashar al Asad acusassem o Exército do país árabe de usar armas químicas num recente ataque.

Estas alegaçons levárom às autoridades do Pentágono a estudar a possibilidade de analisar a opçom militar contra Síria como umha resposta ao tema.

Contodo, Washington anunciou que nom dispom de provas para determinar a veracidade dessa afirmaçom.

Por sua parte, o Governo e o Exército sírios tenhem negado categoricamente qualquer tipo de participaçom neste presumível ataque químico.

msh/ybm/msf

Sem comentários ainda

Janeiro 2022
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software