CANTA O MERLO: "O Clube Bilderberg governa Espanha mediante a Troika"

28-05-2014

  23:50:00, por Corral   , 345 palavras  
Categorias: Ensaio

CANTA O MERLO: "O Clube Bilderberg governa Espanha mediante a Troika"

"O Clube Bilderberg governa Espanha mediante a Troika"

O Clube Bilderberg sequestrou o poder do Estado espanhol mediante a Troika, afirmou a escritora e jornalista Cristina Martín Jiménez numha entrevista. Segundo a experto, a UE e o euro som criaturas nadas no seio do clube.

Numha entrevista com o portal ?Te interesa?, a jornalista sevilhana Cristina Martín Jiménez assegurou que os membros deste clube de poderosos que "pretende controlar e dirigir o mundo" som responsáveis de que Europa se mergulhara numha crise.

Injectárom medo e tensom psicológica à populaçom

"Injectárom medo e tensom psicológica à populaçom", assinalou a autora do livro ?Perdidos. Os planos do clube Bilderberg?, no que trata de explicar, entre outros assuntos, que planos tem este grupo secreto, assim como a sua influência na actual crise mundial.

Em Espanha o clube intervéu através da Troika. É mais, na sua opiniom, a Comissom, o Banco Central Europeu e o Fundo Monetário Internacional "seqüestrárom o poder do Estado espanhol, a soberania popular".

O seguinte objectivo de Bilderberg será a China

"Queriam fazer o mesmo que na Itália e Grécia, pôr um tecnocrata no Governo de Espanha", assinalou a investigadora. Contodo, tenhem ao ministro de Economia.

Segundo a escritora, Espanha está governada polo Clube Bilderberg, "Na actualidade a UE é um Governo mundial que preside o Clube Bilderberg. Há que lembrar que as actas das primeiras reunions já falavam da criaçom da UE e a criaçom do euro, som criaturas nadas no seio do Clube Bilderberg", asseverou Martín Jiménez, que afirma que com o jornalismo de investigaçom pode-se demonstrar que a existência do grupo é "algo completamente real".

A autora de ?Perdidos. Os planos do clube Bilderberg? sustivo durante a entrevista que os membros do controvertido grupo vem o mundo de maneira muito diferente a como o percebe um cidadao do montom e que opinam que no planeta sobram pessoas. Ademais, deu a conhecer que o seguinte objectivo de Bilderberg será a China.

Este ano o grupo programa reunir-se de 28 de maio ao 1 de Junho num luxuoso hotel de Copenhague, Dinamarca.

Texto completo em: http://actualidad.rt.com/economia/view/129255-clube-bilderberg-espana-ue-troika

Sem comentários ainda

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software