« Acto divulgativo sobre Carvalho Calero no Ateneu de FerrolApelo da Fundaçom Artábria ao Governo municipal de Ferrol: Para quando o Dia das Letras a Carvalho? »

Acto público conjunto Artábria-AGAL dedicado a Carvalho Calero na próxima quinta-feira

18 Mar 2008

Na próxima quinta-feira, dia 22 de Novembro, a nossa entidade, em parceria com a Associaçom Galega da Língua (AGAL), e contando com a colaboraçom do Ateneu Ferrolano, organiza umha palestra dedicada à figura de um ferrolano e galego ilustre: Ricardo Carvalho Calero.

Será a partir das 20h30 no salom de actos do Ateneu Ferrolano, sito na rua Madalena de Ferrol, e falarám José-Martinho Monteiro Santalha, Maurício Castro e Alexandre Banhos, numha conferência a três vozes que leva por título "Carvalho Calero: Ferrol galego e universal".

A Fundaçom Artábria quer reiniciar assim o tem sido para nós umha velha reivindicaçom: a dedicatória do Dia das Letras de 2009, ainda nom atribuído, ao grande polígrafo ferrolano. Para tal, contamos com a presença do maior especialista na sua figura, José-Martinho Monteiro Santalha, também ferrolano e professor de Didáctica das Línguas na Universidade de Vigo; de Maurício Castro, Chefe do Departamento de Português na EOI de Ferrol; e de Alexandre Banhos, novo presidente da Associaçom Galega da Língua.

Os três apresentarám diferentes aspectos da trajectória intelectual, biográfica e artística de Carvalho Calero, com o intuito de a divulgar na sua cidade natal e reclamar um reconhecimento social e institucional à altura das dimensons desse grande autor galego, de esquerda, autodeterminista, republicano e reintegracionista.

" Escrito ?s 17:15:07 nas castegorias: Notícias

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Abril 2021
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Busca

  Feeds XML

blog soft