« Carvalho Calero, por Xaime VelhoSociedade Cultural Mádia Leva apoia Dia das Letras 09 para Carvalho Calero »

Artábria voltará a lembrar Carvalho Calero no XVIII aniversário do seu falecimento

18 Mar 2008

A Fundaçom Artábria voltará a reivindicar a memória de Ricardo Carvalho Calero e da sua obra, como vimos fazendo cada ano quando se cumpre um novo aniversário do seu falecimento, em 1990. Mais umha vez, na terça-feira dia 25 de Março, realizaremos umha oferta floral na casa natal do intelectual ferrolano, na rua Sam Francisco do bairro de Ferrol Velho, a partir das 20h30.

A seguir, ofereceremos uns petiscos no nosso Centro Social, na Travessa de Batalhons, número 7, no bairro de Esteiro.

Neste ano, a comemoraçom coincide com a campanha que a nossa entidade desenvolve para que a Real Academia Galega reconheça por fim a importáncia de Carvalho Calero dedicando-lhe o Dia das Letras do ano próximo, umha campanha que conta já com numerosas e variadas adesons que coincidem em denunciar o silenciamento de que Carvalho tem sido vítima nas últimas décadas, devido à sua firme defesa da unidade lingüística galego-portuguesa.

Esperamos contar com a presença de muitos ferrolanos e ferrolanas para um novo reconhecimento a Carvalho Calero por parte da sua cidade natal.

" Escrito ?s 17:19:12 nas castegorias: Adesons

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Busca

  Feeds XML

blog soft