« Mais um ano, voltamos a lembrar Carvalho Calero no aniversário do seu falecimento, apresentando o novo blogue da campanha ?Carvalho, Letras Galegas 09?Adesons à campanha Carvalho Dia das Letras 09 »

Maurício Castro e Sílvia Casal apresentárom campanha por Carvalho Calero

25 Mar 2008

O Diario de Ferrol publicou no passado domingo umha reportagem dedicada à campanha da Fundaçom Artábria em favor de um Dia das Letras para Ricardo Carvalho Calero. A reportagem, principal conteúdo do suplemento dominical ?Nordesía?, inclui umha entrevista com o nosso companheiro Maurício Castro e a nossa companheira Sílvia Casal, que argumentam os motivos do nosso empenho por um reconhecimento da Academia Galega ao autor ferrolano.

Nas páginas seguintes, vários escritores e escritoras opinam sobre a reivindicaçom da Artábria, reconhecendo os inegáveis méritos literários e investigadore de Carvalho para ter tal reconhecimento. Porém, algum dos entrevistados nom pode ocultar esse sectarismo anti-reintegracionista que até hoje tem impedido que Carvalho Calero abandone o ostracismo a que foi condenado polo oficialismo autonomista no nosso país.

Nós temo-lo claro: continuaremos a defender o legado de Carvalho como um dos grandes da cultura galega do século XX.

Se queres ler a reportagem do Diario de Ferrol, clica na imagem abaixo.

" Escrito ?s 17:55:05 nas castegorias: Documentaçom, Notícias

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: Galêzio [Visitante]  
Galêzio

A minha solidariedade para com a memória do grande Carvalho Calero, é triste que haja tanto cabestro solto neste país galego…

25-03-2008 @ 23:49

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software