« Pleno Municipal de Ferrol aprova apresentar à RAG umha proposta para que Carvalho Calero seja reconhecido como protagonista do Dia das Letras de 2009Maurício Castro e Sílvia Casal apresentárom campanha por Carvalho Calero »

Mais um ano, voltamos a lembrar Carvalho Calero no aniversário do seu falecimento, apresentando o novo blogue da campanha ?Carvalho, Letras Galegas 09?

O décimo oitavo aniversário do falecimento de Ricardo Carvalho Calero voltou a servir para lembrarmos a sua importáncia na cultura galega do século XX. Um grupo de sócios, sócias e amizades da Fundaçom Artábria concentramo-nos em frente da casa natal de Carvalho, na rua Sam Francisco do bairro de Ferrol Velho, para fazermos um pequeno acto de homenagem.

O acto contou com umha oferta floral, a leitura de textos literários de Ricardo Carvalho Calero e umhas palavras de lembrança, nas quais se sublinhou nom só os méritos do escritor e o investigador literário e lingüístico, mas também os do intelectual honesto e comprometido com o seu país e com o seu tempo.

Lembrou-se o seu activismo juvenil republicano e nacionalista, a sua adesom ao bando democrático na Guerra Civil, a prisom, o ostracismo a que foi submetido durante o franquismo. Também a coerência com que sempre mantivo as ideias autodeterministas, republicanas e reintegracionistas, com a língua como facho da sua actividade intelectual durante toda a sua longa vida.

Neste ano, o acto de homenagem também incluiu umha referência à nossa campanha para que a Academia Galega reconheça o valor da obra de Carvalho, dedicando-lhe por fim um Dia das Letras que bem pode ser o próximo, em 2009. Assim, coincidindo com este 25 de Março, apresentamos o novo blogue dedicado à campanha ?Carvalho Letras Galegas ?09?, onde iremos informando de todas as iniciativas relacionadas com a mesma.

Ao concluir a concentraçom da rua Sam Francisco, as e os concentrados dirigimo-nos ao Centro Social da Fundaçom Artábria, em Esteiro, onde se oferecêrom uns petiscos e se continuou com umha agradável conversa na noitinha ferrolana.

" Escrito ?s 00:16:06 nas castegorias: Notícias

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Abril 2021
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Busca

  Feeds XML

blog soft