« Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego': Carvalho ficou a ser um pouco mais bem conhecido em FerrolRevira sacou à rua campanha de apoio à candidatura de Carvalho Calero »

Cámara Municipal de Ferrol anuncia compra da casa natal de Carvalho Calero

25 Mai 2008

Alguns meios de comunicaçom anunciam na ediçom de ontem que, finalmente, o actual governo municipal ferrolano parece disposto a adquirir como propriedade pública a casa natal de Ricardo Carvalho Calero, velha reivindicaçom da Fundaçom Artábria e de outros colectivos e sectores da nossa cidade.

Há que lembrar o calamitoso estado em que se encontra o prédio, sito na rua Sam Francisco, no bairro de Ferrol Velho, que já sofreu um derrubamento de elementos da fachada e do teito, e ameaça com ruir completamente. Daí a urgência de que se produza a aquisiçom do edifício, que segundo a Cámara poderá custar 240.000 euros, e que deverá ser submetido a um restauro importante devido ao abandono das últimas duas décadas.

Esperamos, portanto, que esse restauro comece o antes possível e se abra um debate sobre a funçom social que o prédio deverá ter, ao serviço da vizinhança de Ferrol Velho e do resto do povo ferrolano.

" Escrito ?s 16:10:42 nas castegorias: Adesons, Notícias

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Novembro 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution