« Mais apoiantes da campanha por um Dia das Letras para Carvalho CaleroCámara Municipal de Ferrol anuncia compra da casa natal de Carvalho Calero »

Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego': Carvalho ficou a ser um pouco mais bem conhecido em Ferrol

Para isso servírom as Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego', que findárom ontem mesmo, após três tardes e umha manhá de análise e divulgaçom, por parte de especialistas na matéria, das diferentes parcelas do rico pensamento do autor e intelectual ferrolano.

A nossa intençom foi avivar a chama da memória do nosso povo, lembrarmos colectivamente que a nossa cultura nacional tem figuras gigantescas que entregárom o melhor das suas vidas ao cultivo e crescimento da nossa cultura, à dignificaçom da nossa língua.

Dentre essas figuras, Carvalho é sobranceira no século XX. Assim pudemos comprová-lo escuitando as análises sobre as suas investigaçons literárias (com Xosé María do Barro), o seu trabalho como filólogo (com José Martinho Montero Santalha), sobre as suas obras socilingüísticas (com Maurício Castro), e sobre os diferentes géneros que trabalhou como criador de literatura (com Carmen Blanco na palestra sobre poesia e Araceli Herrero Figueroa na de teatro).

Queremos agradecer publicamente a colaboraçom de todas elas, e também do historiador Bernardo Máiz, que enquadrou a vida de Carvalho na história do século XX galego.

Anunciamos também a próxima publicaçom impressa das comunicaçons apresentadas a estas Jornadas e que nos próximos dias esperamos poder disponibilizar os áudios de todas as intervençons.

Recomendamos também visitar a galeria de imagens das Jornadas 'Carvalho Calero no século XX galego', que podem ser visitadas na seguinte ligaçom:

http://www.flickr.com/photos/27244117@N08/sets/72157605339522611/

" Escrito ?s 19:45:57 nas castegorias: Notícias

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

A Fundaçom Artábria leva mais de umha década a reivindicar um reconhecimento nacional para a obra de um dos grandes intelectuais galegos do século XX. Neste ano, voltamos a dirigir-nos à Real Academia Galega (RAG)para lhe pedir que dedique por fim um Dia das Letras a Ricardo Carvalho Calero: o do próximo ano 2009. Neste blogue, informamos do decorrer da campanha, das adesons, iniciativas e novidades neste longo caminho até conseguirmos, a partir da sua cidade natal e com o apoio de toda a Galiza, o reconhecimento que Carvalho Calero merece.

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution