Faltam dous dias, onze horas e vinte e cinco minutos para o DdoOLeR'08!

Escrito em 22-05-2008 Categorias: Iniciativas

Link: http://diadatoalha08.agal-gz.org

No topo blogue do Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (co-organizado pola AGAL) podeis encontar um cronómetro que indica o tempo que resta para o início da data grande do ludo-reintegracionismo &#59;)

No resto do sítio figuram a repercussom mediática, participaçom cidadã e programa dos festejos para o DdoOLeR '08!



Este sábado, a AGAL continuará "Somando Esforços pola Língua" em Vigo

Escrito em 13-02-2008 Categorias: Associaçom, Actos
  • Membros de AGAL em Compostela como Beatriz Bieites ou Eduardo Maragoto também participarám no encontro

Faltam apenas três dias para um dos encontros ressaltados no calendário reintegracionista. Este sábado, dia 16 de Fevereiro, terá lugar o encontro "Somando Esforços pola Língua", a partir das 10 horas no Museu Verbum Casa das Palavras (www.verbum.vigo.org). Ao redor de um centenar de pessoas já confirmaram a sua assistência a um evento com intervenientes de primeiro nível. E tu, vais assistir?

De AGAL-Compostela convidamos-te a participares num encontro no que terám notável participaçom sócias e sócios da nossa comarca como Beatriz Bieites e Eduardo Maragoto. Lembra que se desejas confirmar a tua participaçom deves ligar o antes possível para o telefone 661 418 661 ou enviar umha mensagem-e para quaisquer um dos seguintes correios electrónicos: presidencia[arroba]agal-gz.org ou abanhos.gz[arroba]gmail.com.

Full story »

Constantinopla n.º 22 ? O papel dos meios de comunicaçom

Escrito em 02-02-2008 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • Na contra-capa contamos com umha interessante entrevista a Xurxo Souto, chefe de Programas da Rádio Galega

Capa do CONSTANTINOPLA n.º 22

«Cumpre ser mui generoso para ser reintegracionista». Som as palavras de Xurxo Souto, actor e músico e actual responsável do departamento de Programas da Rádio Galega. O polifacético corunhês é entrevistado neste número 22 do boletim lingüístico «Constantinopla», editado polo grupo local da AGAL em Compostela.

Este último número está cheio de conteúdos de enorme interesse. Continuamos com as dicas para melhorarmos a qualidade do nosso galego, neste caso com umha entrega sobre o uso correcto dos pronomes 'te' e 'che'. Como em números anteriores, João Aveledo realiza uma 'viagem' internacional para nos achegar exemplos normativizadores (ou nom) de outras latitudes, desta volta centrando-se na Checoslováquia.

Já na secçom «Porquê sou reintegrata?», José Ramom Pichel explica-nos os motivos polos que apoia as teses reintegracionistas. Completam os conteúdos a secçom de humor e o habitual percurso pola actualidade lingüística recente.

Este último número pode ser conferido aqui.

Full story »

Reuniom/jantar do grupo AGAL-Compostela para 08-11-2007

Escrito em 05-11-2007 Categorias: Associaçom, Reuniões

CONVOCATÓRIA

  • Dia: 8 de Novembro de 2007 (quinta-feira)
  • Hora: 14h20 a 16h15
  • Lugar: restaurante C&B (rua Vista Alegre n.º 58, Santiago de Compostela) [ver mapa]
  • Assunto: 2ª reuniom de AGAL-Compostela para o curso 2007-2008

Para receber um correio com as ordens de trabalho ou quaisquer outras questões, é favor enviar uma mensagem-e para compostela[arroba]agal-gz.org

José Alberte Corral apresentou em compostela 'Buracos no espelho'

Escrito em 19-10-2007 Categorias: Publicações, Associaçom, Iniciativas, Actos

Joel R. Gômez (esquerda) e José Alberte Corral (direita)O escritor assistiu em Compostela ao lançamento do seu último livro, Buracos no Espelho, apresentado polo jornalista Joel R. Gômez

Ontem realizou-se em Compostela o lançamento do último livro de José Alberte Corral, Buracos no Espelho. O acto estivo organizado polo grupo compostelano da AGAL e pola associaçom cultural A Gentalha do Pichel.

A apresentaçom correu por conta do jornalista Joel R. Gômez, quem recomendou efusivamente a leitura de um livro que considera «dentre todos os de Corral, o que melhor atinge os seus objectivos».

No Portal Galego da Língua publica-se umha crónica do acto com material gráfico e adiovisual.

Constantinopla n.º 21 ? Do galego-português ao galego-castelhano

Escrito em 25-07-2007 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • Contra-capa dedicada ao galego-português, o galego-francês, o galego-catalão, o galego-italiano e o... galego-espanhol?

Capa do CONSTANTINOPLA n.º 21

O grupo compostelano da AGAL acaba de editar o n.º 21 do boletim digital «Constantinopla». O editorial do novo número, Com orgulho, sem complexos: em galego!, salienta o sucesso organizativo, de participaçom e de presença nos meios de comunicaçom do I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata, co-organizado por AGAL-Compostela. Devido a que a nova entrega do boletim coincide com o Dia da Pátria, no editorial apela-se a reivindicar com orgulho o idioma também o 25 de Julho e o resto do ano, «sem complexos».

Este último número pode ser conferido aqui.

Full story »

I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata: Rádio Galega entrevista Suso Sanmartin

Escrito em 25-05-2007 Categorias: Associaçom

Por fim chegou o I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata, que como já sabeis promovem diferentes associações de base, entre elas o grupo de Compostela da Associaçom Galega da Língua.

Quando ainda faltam duas horas para a hora-agá, recebemos mais uma notícia positiva: o programa As Quimbambas, da Rádio Galega, dedicou-lhe boa parte da sua programaçom de abertura ao Dia Mundial da Toalha e, como nom, a este encontro luso-reintegrata, sendo o 'prato forte' uma entrevista com o nosso companheiro e amigo Suso Sanmartin.

E vós, a que esperais? Ide preparando as toalhas!!!

O Académico Franco, no «Constantinopla» digital n.º 20

Escrito em 21-05-2007 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • A marginalizaçom do reintegracionismo ou a presença de Franco como académico da RAG, em destaque no boletim de AGAL-Compostela

Capa do Constantinopla digital n.º 20

O grupo compostelano da AGAL acaba de editar o n.º 20 do boletim digital «Constantinopla». Nesta ocasiom, a publicaçom põe em destaque a designaçom de Maria Marinho como a escritora à qual se dedica o Dia das Letras deste ano, mas denunciando a hipocrisia que ao mesmo tempo marginaliza o reintegracionismo ou permite que confessos perseguidores do galego ou antigalegos como Francisco Franco, Manuel Fraga, Emilia Pardo Bazán ou Camilo José Cela sejam ainda hoje membros honoríficos da Real Academia Galega.

Este último número pode ser conferido aqui.

Full story »

AGAL-Compostela co-organiza em 25 de Maio o «I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata»

Escrito em 20-05-2007 Categorias: Iniciativas

25 de Maio - I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata

No vindouro 25 de Maio, por sétimo ano consecutivo, o planeta Terra celebrará o Dia da Toalha em homenagem póstuma ao saudoso criador d'O Guia do Mochileiro das Galáxias, Douglas Adams.

No ano passado o 25 de Maio foi declarado polo frikismo hispano Dia del Orgullo Friki, que este ano celebrar-se-á no Reino de Espanha pela segunda vez.

Da nossa parte orgulhamo-nos em anunciar que o vindouro 25 de Maio o luso-reintegracionismo galego (na vanguarda do frikismo toalheiro) celebrará em Compostela, pela primeira vez na sua história, o Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata (D. do O.L. e R.).

Full story »

AGAL convocará novas eleições

Escrito em 15-04-2007 Categorias: Associaçom
  • O Conselho presidido por Bernardo Penabade continuará em funções

A AGAL em período eleitoralAs sócias e sócios da Associaçom Galega da Língua (AGAL) estavam convocados para as assembleias geral e extraordinária que tivérom lugar na Faculdade de Filologia de Compostela no sábado 14 de Abril de 2007. A ordem do dia da assembleia extraordinária consistia na eleiçom de um novo conselho para a AGAL.

Porém, a única lista que se apresentou nom conseguiu o mínimo de 2/3 (dous terços) dos votos necessários. Por esse motivo, a candidatura foi rejeitada e continuará em funções o conselho presidido por Bernardo Penabade até a convocatória de novas eleições.

Full story »

1 2 >>


ASSINE AS NOSSAS NOTÍCIAS
RSS RSS
Março 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31