O grupo compostelano da AGAL acaba de editar o n.º 20 do boletim digital «Constantinopla». Nesta ocasiom, a publicaçom põe em destaque a designaçom de Maria Marinho como a escritora à qual se dedica o Dia das Letras deste ano, mas denunciando a hipocrisia que ao mesmo tempo marginaliza o reintegracionismo ou permite que confessos perseguidores do galego ou antigalegos como Francisco Franco, Manuel Fraga, Emilia Pardo Bazán ou Camilo José Cela sejam ainda hoje membros honoríficos da Real Academia Galega.
Este último número pode ser conferido aqui.
A nova entrega do boletim também nos oferece umha série de dicas para o uso correcto dos pronomes, ao mesmo tempo que João Aveledo realiza ou umha comparativa entre o labor normativizador da Academia da Língua Basca (Euskaltzaindia) e a galega.
Completam os conteúdos secçom de humor (nesta ocasiom, um desenho de Suso Sanmartin), um artigo onde Raquel Miragaia nos explica porquê é reintegrata... e um resumo da actualidade lingüística recente, como a feliz notícia de Raquel Miragaia editar o seu segundo livro, Em Trânsito.
RESUMO | «Constantinopla» n.º 20 (Maio de 2007)
- A MARGINALIZAÇOM do reintegracionismo e a hipocrisia da RAG / editorial, pág. 1
- O EXEMPLO NORMATIVIZADOR da academia da língua basca / pág. 2
- USO CORRECTO dos pronomes e algumhas dicas / pág. 3
- O HUMOR de Suso Sanmartin / pág. 3
- RAQUEL MIRAGAIA explica porque é reintegracionista / pág. 3
- FRAGA E FRANCO, membros da Real Academia Galega / pág. 4