Categorias: Publicações, Constantinopla

Constantinopla n.º 22 — O papel dos meios de comunicaçom

Escrito em 02-02-2008 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • Na contra-capa contamos com umha interessante entrevista a Xurxo Souto, chefe de Programas da Rádio Galega

Capa do CONSTANTINOPLA n.º 22

«Cumpre ser mui generoso para ser reintegracionista». Som as palavras de Xurxo Souto, actor e músico e actual responsável do departamento de Programas da Rádio Galega. O polifacético corunhês é entrevistado neste número 22 do boletim lingüístico «Constantinopla», editado polo grupo local da AGAL em Compostela.

Este último número está cheio de conteúdos de enorme interesse. Continuamos com as dicas para melhorarmos a qualidade do nosso galego, neste caso com umha entrega sobre o uso correcto dos pronomes 'te' e 'che'. Como em números anteriores, João Aveledo realiza uma 'viagem' internacional para nos achegar exemplos normativizadores (ou nom) de outras latitudes, desta volta centrando-se na Checoslováquia.

Já na secçom «Porquê sou reintegrata?», José Ramom Pichel explica-nos os motivos polos que apoia as teses reintegracionistas. Completam os conteúdos a secçom de humor e o habitual percurso pola actualidade lingüística recente.

Este último número pode ser conferido aqui.

Leia mais »

José Alberte Corral apresentou em compostela 'Buracos no espelho'

Escrito em 19-10-2007 Categorias: Publicações, Associaçom, Iniciativas, Actos

Joel R. Gômez (esquerda) e José Alberte Corral (direita)O escritor assistiu em Compostela ao lançamento do seu último livro, Buracos no Espelho, apresentado polo jornalista Joel R. Gômez

Ontem realizou-se em Compostela o lançamento do último livro de José Alberte Corral, Buracos no Espelho. O acto estivo organizado polo grupo compostelano da AGAL e pola associaçom cultural A Gentalha do Pichel.

A apresentaçom correu por conta do jornalista Joel R. Gômez, quem recomendou efusivamente a leitura de um livro que considera «dentre todos os de Corral, o que melhor atinge os seus objectivos».

No Portal Galego da Língua publica-se umha crónica do acto com material gráfico e adiovisual.

Constantinopla n.º 21 — Do galego-português ao galego-castelhano

Escrito em 25-07-2007 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • Contra-capa dedicada ao galego-português, o galego-francês, o galego-catalão, o galego-italiano e o... galego-espanhol?

Capa do CONSTANTINOPLA n.º 21

O grupo compostelano da AGAL acaba de editar o n.º 21 do boletim digital «Constantinopla». O editorial do novo número, Com orgulho, sem complexos: em galego!, salienta o sucesso organizativo, de participaçom e de presença nos meios de comunicaçom do I Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata, co-organizado por AGAL-Compostela. Devido a que a nova entrega do boletim coincide com o Dia da Pátria, no editorial apela-se a reivindicar com orgulho o idioma também o 25 de Julho e o resto do ano, «sem complexos».

Este último número pode ser conferido aqui.

Leia mais »

O Académico Franco, no «Constantinopla» digital n.º 20

Escrito em 21-05-2007 Categorias: Publicações, Constantinopla
  • A marginalizaçom do reintegracionismo ou a presença de Franco como académico da RAG, em destaque no boletim de AGAL-Compostela

Capa do Constantinopla digital n.º 20

O grupo compostelano da AGAL acaba de editar o n.º 20 do boletim digital «Constantinopla». Nesta ocasiom, a publicaçom põe em destaque a designaçom de Maria Marinho como a escritora à qual se dedica o Dia das Letras deste ano, mas denunciando a hipocrisia que ao mesmo tempo marginaliza o reintegracionismo ou permite que confessos perseguidores do galego ou antigalegos como Francisco Franco, Manuel Fraga, Emilia Pardo Bazán ou Camilo José Cela sejam ainda hoje membros honoríficos da Real Academia Galega.

Este último número pode ser conferido aqui.

Leia mais »

Regresso do «Constantinopla»: quase 500 leituras em cinco dias

Escrito em 30-03-2007 Categorias: Publicações
  • «Llengües Vives» noticia nascimento do novo «Constantinopla»

Capa do n.º 59 do «Llengües Vives» O regresso do boletim «Constantinopla», porta-voz em Compostela da AGAL está sendo muito sucedido.

A difusom desde este blogue está conseguindo o efeito desejado: difundir a proposta reintegracionista sem qualquer tipo de barreiras, e possibilitar os sócios da AGAL de todo o país ou na emigraçom acederem à nossa informaçom e conhecerem as actividades em que estamos envolvidas e envolvidos.

Após cinco dias na rede, este novo «Constantinopla» foi lido já em quase 500 ocasiões, um fito importantíssimo para esta nova etapa da publicaçom.

Leia mais »

AGAL-Compostela reedita boletim de língua «Constantinopla»

Escrito em 25-03-2007 Categorias: Publicações, Constantinopla

Capa do no.º 19 do «Constantinopla» (versom reduzida)Coincidindo com o XVII aniversário da morte do ilustre galeguista Ricardo Carvalho Calero, o grupo local da AGAL em Compostela oferece ao grande professor o seu particular tributo. Nom se trata de umha homenagem à pessoa, mas às suas ideias, e fazemo-lo com a reediçom (em formato digital) do boletim de língua «Constantinopla».

Após vários anos sem ser editado, o boletim regressa em formato digital desde o número 19, e pode ser conferido aqui.


ASSINE AS NOSSAS NOTÍCIAS
RSS RSS
Outubro 2014
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31