19-11-2014

Link permanente 11:51:39, por csggaioso, 68 palavras, 130 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Novembro: MAGUSTO!

Este fim-de-semana, na rua Marconi... temos-che preparado um motivo para achegar-te:

- Sexta-feira 21, MAGUSTO. A festa deste mês por excelência. Momento para degostar as castanhas assadas. Que a maiores irám acompanhadas de queimada e de chouriços ao vinho. Estes últimos, de graça com a tua consumiçom, e as castanhas de graça sem mais!

Esperamos que te passes a quecer o corpo!
Lembra, abrimos as portas a partir das 20 horas!

10-11-2014

Link permanente 18:50:50, por csggaioso, 154 palavras, 140 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Homenagem ao combatente comunista Gomes Gaioso

Como cada em ano em 6 de novembro, dia da execuçom na Corunha de José Gomes Gaioso e António Seoane, o Centro Social quijo render homenagem a quem nos dá nome. Com umha oferta floral no cemitério de Santo Amaro do bairro de Monte Alto, onde jaze sem identificar o leito de José, como o de tant@s exemplares comunistas que dérom todo pola sua classe.

E figemo-lo com a bandeira de luita e liberdade que nos liga com a sua história. A de dous militantes do PC e do Exército Guerrilheiro da Galiza que tomárom as armas para defender o poder popular das despiadadas hordas fascistas que sumírom Galiza numha longa noite de pedra.

Na Corunha de 2014, dúzias de pessoas lembramo-nos de vós, temos o vosso compromisso como exemplo, e queremos ondear orgulhos@s a bandeira da luita operária por umha Galiza ceive e sem exploraçom.

EM PÉ @S ESCRAV@S DA TERRA!
GOMES GAIOSO, SEOANE, PRESENTES!

07-11-2014

Link permanente 19:43:03, por csggaioso, 204 palavras, 60 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Anque chova... VOTA!

Amanhá 8 de novembro, Galiza adianta-se ao Principado de Catalunha e colocará as urnas de votaçom para decidir o futuro do nosso país antes que @s noss@s amig@s mediterránic@s.

O Centro Social Gomes Gaioso, junto com outros Centros Sociais do País, promove umha iniciativa exclusiva, que os nossos governantes nom estám polo labor de nos dar, para decidir sobre a identidade política da Galiza de amanhá.

A AC Cultura do País de Lugo, a Fundaçom Artábria de Ferrol, o CS Harar de Noia e a Gentalha do Pichel de Compostela colocam também à disposiçom do povo de cada localidade a possibilidade de expressar-se sem pressons partidaristas nem ameaças golpistas.

De madrugada começaremos com a contagem dos votos, cuja celeridade nom podemos garantir, para amodinho e boa letra obter a máxima eficácia no resultado final. Também anunciamos que reporteir@s galeg@s cobrirám o evento em cada localidade, permitindo que como muito tardar segunda-feira haja um resultado global das localidades autodeterministas.

O teu voto é secreto e haverá umha inspeçom internacional que velará pola limpeza do processo.

Em democratas... ninguém nos ganha!!

Amanhá sábado, a partir das 21h (apesar de que o cartaz diga as 20h), passa-te polas urnas na Rua Marconi, em Monte Alto.

ANQUE CHOVA,... VOTA!!

04-11-2014

Link permanente 11:37:37, por csggaioso, 37 palavras, 96 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Vem apanhar castanhas

Próximo sábado a partir das 11 horas, com saida do Centro Social e a direçom dum companheiro, sairemos apanhar castanhas para poder cozer, mais adiante, durante a jornada de Magusto que celebraremos em novembro.
Anima-te! Vem com nós!

28-10-2014

Link permanente 18:57:12, por csggaioso, 234 palavras, 136 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Semana de Samhain no Centro Social

Amanhá quarta-feira projetaremos, na nossa língua, o derradeiro filme do mês. Será como de costume nos últimos meses a partir das 20h30, e o título escolhido é o mui clássico "Night of the Living Dead". Com esta introduçom a estas jornadas de flores e lápidas, de lembranças mas também de despertar dos temores notámbulos mais atávicos, o Centro Social Gomes Gaioso inaugurará o SAMHAIM 2014.

Este continuará dous dias depois, na mesma noite de sexta-feira dia 31, com o SAMHAIM propriamente dito, porquanto homenagearemos a tradicional noite em que boa parte do mundo, @s noss@s ancetr@s incluídos, realizam homenagens e rituais de mudança de época. E é que já se sabe que o final do verao nom é pouca cousa... Começa a estaçom escura na tradiçom celta.

Convidamos-vos a virdes disfarçad@s, a trazer cabaças e a aproveitar qualquer momento para dar um bom susto ao pessoal. Entrada a noite, a cabaça mais terrorífica será premiada com um lote de produtos do CSGG para a pessoa autora da mesma.

A partir da última hora e coincidindo com o feche do local, decoraremos o bairro com as nossa cabaças reivindicando o caráter autótono desta festa nossa que parece que temos que comprar aos ianques.

Para facilitar isto, o dia antes quinta-feira dia 30 haverá um obradoiro de decoraçom de cabaças durante o horário de abertura normal do Centro Social, desde as 20h. Traz as tuas e decoraremo-las entre tod@s!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 65 >>

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que tem visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Onde Estamos?

Estamos na Rua Marconi, 9 rés-do-chao [Atochas-Monte Alto] - Corunha (Galiza).

Abrimos de terças a sábados de 20h00 a 23h00.


View Larger Map
Biografia Gomes Gaioso

Busca

free blog