Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 76 >>

07-07-2016

  10:08:00, por csggaioso, 63 palavras  
Categorias: Associaçom

Concerto íntimo de Davide Salvado

Julho 2016

De hoje nuns dias, sábado 16, Davide Salvado cantará no nosso local. Podedes conseguir as entradas previamente passando polo Centro Social até ao dia antes. O preço é de 5?, 3? para pessoas sócias.

O cantor galego ia vir há dous meses, mas umha doença provocou a cancelaçom do evento a última hora.

Será umha noite fantástica na casa d@s independentistas galeg@s na Corunha. Vem-te!

21-06-2016

  10:34:00, por csggaioso, 139 palavras  
Categorias: Associaçom

Chegou o Sam Joám. Chegou o solstício.

Junho 2016

Ainda que nom sabemos, como a imensa maioria d@s corunheses/as, quem é ou foi o tal Santo Joám, sim sabemos que nestas datas cai a noite mais curta do ano. O que oficialmente se considera começo do verao, a estaçom do ano mais calorosa, festiva e luminosa.

Ao longo destes mais de 8 anos de trabalho como comunistas, feministas e independentistas galeg@s, temos colocado esta festa local e nacional como mais umha, mas sem dúvida especial, do nosso calendário lúdico.

E este ano repetimos, como nom. Como em 2015, teremos chouriços, carne, peixe, música, bebida... todo pronto para que podades passar-vos por um dos bairros mais autênticos na celebraçom desta festividade.

Sem sardinha ou com ela, sem Sam Joám ou com ele, haverá som brasas, espinhas, ossos, e umha boa "monha" se nom previndes à hora de beber.

A divertir-se!

01-06-2016

  00:10:00, por csggaioso, 73 palavras  
Categorias: Associaçom

Projeçom de FIOS FORA

Junho 2016

FIOS FORA é um documentário realizado polo coletivo ILLA BUFARDA cujo sucesso nom deixa de surpreender as próprias criadoras do mesmo.

O documentário achega-se da história da indústria têxtil galega, abrindo o novelo e estendendo-se num percurso temporário até à globalizada rede de exploraçom capitalista contemporánea.

Recomendamos-vos aproveitar a sua projeçom gratuita para passar polo local da Rua Marcóni e começar umha noitinha veraniega que se anuncia para esta-feira às 20h30.

http://fiosfora.gal/

18-05-2016

  10:15:00, por csggaioso, 201 palavras  
Categorias: Associaçom

Concerto pola oficialidade das seleçons nacionais

Maio 2016

Sexta-feira (venres) teremos umha jornada de reivindicaçom nacional na nossa cidade. A seleçom oficial, se bem que em jogo amistoso e só masculino, jogará frente a Venezuela em Riazor.

Para reivindicar as seleçons nacionais desportivas e o desporto de base galego, o coletivo Siareir@s Galeg@s marchará às 19 horas desde o Campo da Lenha (mal chamado Praça de Espanha).

Esperamos que a reivindicaçom sirva também para colocar no lugar que corresponde o desporto nom profissional e o desporto feminino.

Um concerto porá fim festivo à jornada da sexta-feira dia 20. Será com a presença dos grupos OS DERRADEIROS (Trasancos) e CRU (Carral).

O horário previsto é às 22h30, ainda que se retrasará para permitir a chegada em hora das pessoas que cheguem do estádio.

Podedes conseguir entradas antecipadamente por 5? em Vigo (CS A Revolta), Compostela (A Gentalha do Pichel), e Corunha (Faluya, Sesfi, BuleBule, CS Gomes Gaioso). Também podes solicitá-la por esse preço polo correio-e gomesgaioso@gmail.com

O preço na bilhetaria da Sala INOX será de 8?

Esperamos-vos com a garganta quente para berrar pola independência política, o desporto popular e de base, as seleçons nacionais, e a igualdade do desporto feminino.

Música EM GALEGO para umha noite com as nossas cores.

Vemo-nos lá!

15-05-2016

  15:24:00, por csggaioso, 413 palavras  
Categorias: Associaçom

Manifestaçom polo GALEGO

GOSTARIA DE QUE SE UTILIZASSE A GRAFIA DO PORTUGUÊS, CONSERVANDO O NOSSO PRÓPRIO IDIOMA

Maio 2016

O reintegracionismo linguístico marchará unido na mobilizaçom nacional que decorrerá na capital martes 17.

A partir do meio-dia, ao pé das Marias na Alameda, os e as partidári@s da normativa soberana para o nosso idioma sairemos atrás dumha faixa com a legenda que abre este post.

O bloco é apoiado pola entidade juvenil BRIGA, o Diário Liberdade, a Associaçom Galega da Língua e a Assembleia de Estudos Galegos, as Escolas Semente de Compostela e Lugo, e os Centros Sociais Fundaçom Artábria de Ferrol, A Gentalha do Pichel de Compostela, Terra de Pontedeume, Faísca e A Revolta de Vigo, Fuscalho do Baixo Minho, e o nosso, o Gomes Gaioso da Corunha.

Podes ver o evento no Facebook cá: https://www.facebook.com/events/163238514079476/

Eis o comunicado que distribuiremos durante a mobilizaçom:

Como cada ano, saímos às ruas para afirmar que nom nos vam deixar sem língua.

Desta vez, fazemo-lo brandindo a imagem, a obra e a memória de Manuel Maria, poeta da Pátria em galego.

Como quase sempre, um autor nom só de prática normalizadora, como também defensor da conveniência de a orientarmos para o ámbito em que mehor afondar nas raízes e melhor garantir um novo florescer: o da comunidade lingüística que, a partir da Galiza, ecoa em centenas de milhons de gorjas e fortalece a nossa fronteira de segurança frente à imposiçom do espanhol.

A identidade lingüística galego-luso-brasileira é o melhor recurso para que a Galiza se emancipe da submissom mental que nos impede um pleno desenvolvimento como povo. Sabia-o bem Manuel Maria, como antes o soubérom Murguia, Vilar Ponte, Castelao, Carvalho Calero... e hoje o sabem Teresa Moure, Séchu Sende e tantas escritoras e escritores. O reintegracionismo prático é umha ferramenta insubstituível para a plena normalizaçom.

Porém, nem chega com termos, como temos, a razom, nem com a adesom da inteletualidade mais comprometida com a língua e o País. É preciso estender o movimento pola recuperaçom plena do direito à língua no tecido associativo, mediático, sindical, educativo, popular...

As entidades e pessoas que juntas nos manifestaremos neste 17 de Maio fazemo-lo para afirmar essa necessidade, erguendo a Escola em galego, construindo centros sociais, meios de comunicaçom, coletivos e espaços de ócio em galego: exercendo a plena galeguidade lingüística em cada ato da nossa vida social.

Agindo como comunidade nacional viva e ativa: Essa será a melhor, a única, garantia de futuro para a nossa língua.

Avante, pois!

Compostela, Galiza, 17 de Maio de 2016

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 76 >>

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog