Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 78 >>

24-04-2017

  10:01:00, por csggaioso, 101 palavras  
Categorias: Associaçom

Curso de leitura de autores/as da lusofonia

Abril 2017

A partir de maio, e durante um mês, o Gomes Gaioso acolherá o primeiro seminário de leitura em língua portuguesa. Será ministrado pola professora lisboeta Cátia de Brito Garrido, que mediará nos 4 encontros que se darám para falar das obras selecionadas:

- A terceira margem do rio (Guimarães Rosa)
- A menina de lá (Guimarães Rosa)
- Uma história de tanto amor (Clarice Lispector)

As obras estám disponíveis na rede em formato pdf.

Haverá quatro sessons de debate e análise sobre o conteúdo dos romances/novelas com a professora e o resto de alunado (máx. 10 pessoas) de 90 minutos cada.

Queres mais informaçom? gomesgaioso@gmail.com ou 676 75 81 64

07-04-2017

  15:35:00, por csggaioso, 99 palavras  
Categorias: Associaçom

O Grupo de Caminhada Monte Xalo leva-nos a Asturies

Abril 2017

Neste nono aniversário da abertura do Centro Social, o Grupo de Caminhada Monte Xalo, constituido no curso político passado dentro da nossa associaçom cultural, levará-nos à Ruta do Cares, umha das mais espetaculares da Europa. Está na vizinha Astúries, formando parte dos Picos de Europa.

A visita começará na quarta-feira com saída de manhá de Corunha. Durante essa jornada faremos o percurso de 12 km de ida, dormindo no lugar de fim da caminhada. Dali sairemos no dia seguinte para fazer a caminhada de volta e regressaremos à Corunha.

Se quigeres mais informaçom, escreve a gomesgaioso@gmail.com

Vemo-nos no monte!

07-03-2017

  09:28:00, por csggaioso, 106 palavras  
Categorias: Associaçom

8M: Homenagem a Amada Garcia

Março 2017

Depois de realizarmos um mural no nosso bairro em homenagem ao Dia Internacional da Mulher Trabalhadora, continuamos a atividade à volta desta jornada.

Esta vez será a jovem comunista, feminista e independentista galega Rosa Casais quem virá de Mugardos a falar-nos sobre outra comunista mugardesa, a fusilada Amada Garcia, cuja memória se conserva tam fraca na Espanha post-franquista em que vivemos.

Será a partir das 21h no nosso local, na Rua Marcóni.

A breve palestra de Rosa, introdutória à figura da sua vizinha, acompanhará-se da inauguraçom do mural em homenagem à própria Amada que teremos a partir deste mês, junto a Reboiras, no nosso local.

10-02-2017

  00:54:00, por csggaioso, 101 palavras  
Categorias: Associaçom

Volvem as FOLIADAS POPULARES

Fevereiro 2017

Umha das festas mais exitosas de sempre no nosso local foram as Foliadas. Desaparecidas durante meses, queremos recuperá-las com um pulo espetacular: a presença do grupo de jovens da comarca Dequenvessendo, intérpretes de música tradicional e amadores como poucos das peças e dos ritmos de aqui e de alá.

Mas a ideia nom é irmos vê-los como num concerto. Eles amenizarám o evento. A ideia é somar-nos e tocar, cantar, dançar e aturuxar livremente, com a coordenaçom que a espontaneidade imponha.

Abrimos às 21 horas, e a partir das 21h30 o local irá-se enchendo de solfejo e acordes o espaço. Anima-te!

  00:28:00, por csggaioso, 134 palavras  
Categorias: Associaçom

Queremos umha Semente na Corunha!

Fevereiro 2017

O percurso das escolas Semente começou em Compostela há uns anos. Neste tempo, nom só afiançou a sua presença na capital do País; também se estendeu com demandas de emulaçom a Vigo, Trasancos, Lugo... e agora a Corunha!

Um grupo de pessoas da nossa comarca quer organizar-se para dar luz a esse sonhadíssimo projeto de termos umha escola popular monolíngue, social, ambientalista e nom sexista. E escolhérom o nosso Centro Social para reunir-se e falar deste projeto.

Nom sós, nom. Com todas aquelas pessoas que tiverdes algo que achegar a este necessário propósito. Fam falta maos nos mais variados terrenos: educativo, artístico, técnico, doméstico... Há muitas tarefas que cobrir para poder erguer um projeto que cuide das crianças.

Este sábado às 17h podes vir ao Gaioso e trocar ideias com outras pessoas interessadas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 78 >>

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog