« José Gomes Gaioso

Quem somos?

07-08-2007

Link permanente 00:34:52, por csggaioso, 360 palavras, 1747 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Quem somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço alternativo, que tem por fim organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. Somos um projecto enquadrado em parámetros revolucionários da esquerda soberanista.

Continua:

O Gomes Gaioso é um espaço plural e de confluência para @s que luitamos pola Independência da Galiza; polo Socialismo como única alternativa possível às condiçons materias e valores que o capitalismo gera; pola aboliçom do patriarcado e a clara igualdade entre mulheres e homens; por umha democracia real, popular e participativa; polo monolingüísmo social e reintegracionismo lingüístico para atingir a plena normalizaçom lingüística e galeguizaçom do País; polo compromisso com o meio ambiente; por umha cultura democrática e popular de e para nós própri@s à margem dos meios de comunicaçom e das instituiçons; pola aboliçom dos exércitos ao serviço do Capital; por umha sexualidade livre; pola solidariedade internacionalista com aqueles povos que como o nosso luitam pola sua liberdade e emancipaçom.

Apostamos pola autogestom do nosso centro social, sem negar os referentes políticos globais dos movimentos sociais, imprescindíveis para transformar a realidade que queremos combater.

A tomada de decisons funciona de um jeito horizontal e democrático para convertermos o Centro num espaço livre de opressons de todo o tipo como as que podamos encontrar no centro de trabalho, no centro de ensino, na morada, etc.; apostamos por converter o nosso centro em mais um ponto de referência para a cultura operária e transgressora; num espaço ao serviço dos movimentos sociais da comarca da Corunha; convertê-lo num espaço para a criaçom de um lazer alternativo, contrário ao modelo alienante e destrutivo que nos impom o capitalismo, convertê-lo em definitivo num espaço de luita ao serviço exclussivo do Povo Trabalhador Galego, das mulheres e da juventude.

Apostamos pola integraçom na luitas dos problemas do bairro e da Comarca para contribuir desde o imediato a transformar a realidade que queremos mudar.

Apostamos pola coordenaçom dos centros sociais da Galiza que trabalham por umha naçom livre, vermelha e lilás de forma nom excludente com quem esteja polo mesmo projecto.

Corunha, Galiza, ano de 2007

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

3 comentários

Comentário de: Ramón [Visitante] Email
Sorte co novo centro!!
14-08-2007 @ 15:44
Comentário de: rizlinha [Visitante] Email
Sorte coa nova andadura, xa hai local? en qué momento estades?
Saúde e forza
25-08-2007 @ 12:48
Comentário de: Harry [Visitante] Email · http://www.macfeck.com
HOLA !
Conseguín o voso contacto a través de Santi & Raquel. Dixeronme que podiades estar enteresados no meu grupo folk, Macfeck. Nos, estamos enteresados en compartir nosa música con vos.
O máis facil é mirar nosa paxina web: www.macfeck.com .Alí entéraste de todo coas fotos, música, historía de grupo, lista de concertos etc. Hai uns enlaces tamén, e un deles lévate a “youtube” onde se pode ver uns videos de Macfeck en directo gravados nesta primavera en Brasil e noso video clip.
Pois, se che gusta contáctanos nesta dirección (ou ao 649183865). Estaremos encantados de tocar no teu local.
Un saúdo e ata pronto,
Harry (Macfeck)
P.S. Podense baixar a música da paxina web gratis. Desfrutade!
03-12-2007 @ 19:29

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que tem visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Onde Estamos?

Estamos na Rua Marconi, 9 rés-do-chao [Atochas-Monte Alto] - Corunha (Galiza).

Abrimos de terças a sábados de 20h00 a 23h00.


View Larger Map
Biografia Gomes Gaioso

Busca

powered by b2evolution free blog software