« Comunicado de solidariedade com o C.S. A ReviraJosé Gomes Gaioso »

Nasce o C.S. Gomes Gaiso

20-08-2007

  22:20:14, por csggaioso, 267 palavras  
Categorias: Actividades

Nasce o C.S. Gomes Gaiso

Se o 24 de Julho foi a nossa apariçom pública hoje queremos formalizar o nascimento do nosso projecto, o do Centro Social Gomes Gaioso.

Aparecemos em cena com a ideia fundamental de dotar Corunha de umha ferramenta sob o parámetro de esquerda soberanista, de pôr a disposiçom da Comarca e do bairro em que agimos um espaço com dinamismo e a força dos apoios que incem o projecto de actividades.

Agora mesmo é umha gestora que está a fazer a iniciativa realidade e em breve seremos muit@s mais.

Dentro dos parámetros políticos já citados o C.S. Gomes Gaioso nasce como umha entidade plural e o intuito de ser aberto a outros colectivos ou pessoas que quigerem compartilhar de algum jeito o que oferecemos, para assim dinamizar e estreitar os laços das redes populares da Corunha.

Por outra banda informamos de que esperamos inaugurar local à volta de Outubro e assim dotar o projecto da ferramenta necessária para fazer realidade todo o que vos contamos.

Por que Gomes Gaioso?

José Gomes Gaioso foi umha pessoa que morreu assassinado polo fascismo, para isso entregou à sua vida à defesa d@s trabalhadores/as, primeiro através do sindicalismo de classe, até chegar a ser o chefe político-militar da guerrilha galega antifascista. Passou a última etapa da sua vida na Corunha onde foi torturado e assassinado. Na nossa cidade é onde descansam os seus restos. Por todo isto quigemos recuperar a sua memória e dedicar ao nosso centro o seu nome.

Continuaremos dando conta de toda a informaçom que geremos.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

blog software