« Já temos local!Nasce o C.S. Gomes Gaiso »

Comunicado de solidariedade com o C.S. A Revira

21-08-2007

Link permanente 19:27:33, por csggaioso, 187 palavras, 608 visualizaçons   Português (GZ)
Categorias: Associaçom

Comunicado de solidariedade com o C.S. A Revira

Na madrugada da sexta-feira 10 o C.S. A Revira foi atacado com lume sobre umha faixa elaborada e pendurada na cidade pola própria Revira.

O roubo da faixa e posterior arrojo à entrada da Revira é umha amostra fascista que a bom seguro há ficar impune para os meios de comunicaçom e cámara municipal de Ponte Vedra.

Continua:

Já nom é a primeira vez que este centro social pontevedrês é atacado em circunstáncias semelhantes e hoje, como na altura, apenas cabe esperar resposta e apoio de meios contrainformativos, organizaçons e colectivos populares, que como A Revira, contribuem para dinamizar e oferecer umha alternativa às redes populares de cada localidade galega.

Do Centro Social Gomes Gaioso queremos transmitir o nosso apoio e solidariedade aos/às companheir@s da Revira. Também denunciamos a atitude dos meios do sistema e governo municipal de Ponte Vedra que na altura estám a olhar para outro lado perante este grave atentado.

Assimesmo queremos parabenizar A Revira porque entendemos que estades a fazer o correcto para a consecuçom dumha Galiza ceive, vermelha e lilás.

Ánimo e trabalho companheir@s..

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário

Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que tem visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Onde Estamos?

Estamos na Rua Marconi, 9 rés-do-chao [Atochas-Monte Alto] - Corunha (Galiza).

Abrimos de terças a sábados de 20h00 a 23h00.

View Larger Map
Biografia Gomes Gaioso