« Homenagem a José Gomes GaiosoFesta em apoio ao CS Gomes Gaioso »

Grande sucesso da festa em apoio do centro social Gomes Gaioso

23-10-2007

  02:08:44, por csggaioso, 186 palavras  
Categorias: Actividades

Grande sucesso da festa em apoio do centro social Gomes Gaioso

Na passada quinta feira 18 de Outubro a gestora do centro social da esquerda independentista Gomes Gaioso organizava umha festa no bar Faluya para recadar fundos para o novo local.

A festa tivo um grande êxito e encheu o bar da rua do Orçám ao longo de toda a noite. O início que deu começo às 22 h contou com DJ Matherial que amenizou o ambiente com umha mestura de temas galegos e internacionais. Nom faltárom entre os temas escolhidos clássicos corunheses como Os Diplomáticos de Monte Alto ou O trem do ferrolano André do Barro que fôrom coreados polas pessoas presentes.

O dinheiro ganho será utilizado na íntegra para levar ao cabo os melhoramentos do espaço que o colectivo impulsionador do Gomes Gaioso abrirá na maior brevidade possível.

Só nos resta agradecer ao Carlos do Faluya a generosidade por deixar-nos realizar lá a festa e ao Matherial por fazer de umha simples noite umha autêntica festa. E, com certeza, obrigado a todos e todas vós por apoiardes esta iniciativa de construçom nacional chamada Gomes Gaioso.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

multiblog platform