« Delegaçom do CS Gomes Gaioso participou na IV Assembleia Nacional de NÓS-UPHomenagem a José Gomes Gaioso »

Sucesso da homenagem a José Gomes Gaioso

06-11-2007

  16:32:41, por csggaioso, 350 palavras  
Categorias: Actividades

Sucesso da homenagem a José Gomes Gaioso

O passado sábado 3 de Novembro o C.S.Gomes Gaioso levou avante o seu primeiro acto político, o da homenagem a José Gomes Gaioso que morrera um dia 6 de Novembro há 59 anos.

Meio centenar de pessoas dérom-se cita no cemitério de Santo Amaro para render homenagem a Gomes Gaioso. Estas partírom desde a entrada principal do cemitério seguindo a Monchinho do Orçám e Hugo que encabeçavam com a sua gaita e tamboril respectivamente a marcha à parcela 98 do cemitério civil.

A seguir um membro da nossa Gestora apresentou o acto para dar passo à primeria intervençom, a de Manuel Monge em nome da Comissom pola Recuperaçom da Memória Histórica que falou da memória de G.Gaioso e de outros combatentes antifascistas caídos nas mesmas circunstáncias.

Logo fôrom os poetas Celso Álvares Cáccamo, Mário Herrero Valério, José Alberte Corral Igrejas e Ramiro Vidal Alvarinho que tivérom a palabra para dedicar à figura do Gaioso uns poemas.

Antes de encerrar o acto, membros do grupo A Quenlha, Mini, Mero e Marinha tocárom umhas peças musicais em homenagem a Ponte, Seoane e também ao nosso homenageado. A cançom inédita de Mini e Mero dedicada ao Gaioso foi preparada especialmente para o acto.

A oferta floral tivo lugar enquanto se entoava a Internacional, prelúdio do hino galego que encerrou o acto antes de que o apresentador em nome da Gestora convidara @s assistentes a participar dum jantar de confraternizaçom que havia ter lugar no nosso local, que ainda está a ser condicionado no mesmo bairro de Monte Alto.

O jantar deu passo a umha repichoca que serviu como ramo a esta jornada.

A Gestora quer agradecer a tod@s @s assistentes do sábado a sua participaçom e ter contribuído assim, em primeiro lugar, a homenagear a figura deste revolucionário galego, e, por outra banda, a ter favorecido o sucesso do nosso primeiro acto poltico.

Obrigado.

Gestora do C.S.Gomes Gaioso,
Corunha, 6 de Novembro de 2007.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

blog software