« Obras do local social avançam a bom ritmoSucesso da homenagem a José Gomes Gaioso »

Delegaçom do CS Gomes Gaioso participou na IV Assembleia Nacional de NÓS-UP

09-12-2007

  17:12:06, por csggaioso, 309 palavras  
Categorias: Actividades

Delegaçom do CS Gomes Gaioso participou na IV Assembleia Nacional de NÓS-UP

O passado 1 de Dezembro umha delegaçom do nosso Centro Social acudiu no concelho de Teio, à IV Assembleia Nacional de Nós-Unidade Popular. Lá participamos junto a cerca de 20 organizaçons políticas, juvenis, estudantis, colectivos sociais e associaçons culturais, além doutr@s companheir@s de diversos centros sociais vindos de distintos pontos do País, cumha saudaçom em nome d@s noss@s sóci@s.

Reproduzimos a seguir as palavras que o Antom Álvares, membro da gestora do Gomes Gaioso, pronunciou no acto de encerramento do máximo órgao de decissom da organizaçom independentista.

DISCURSO DO C.S. GOMES GAIOSO NA IV ASSEMBLEIA NACIONAL DE NÓS-UNIDADE POPULAR

Companheiros e companheiras,
amigos e amigas de Nós-Unidade Popular:

O Gomes Gaioso começou a dar os seus primeiros passos semanas antes do 25 de Julho, quando um grupo de pessoas da Corunha e da sua comarca decidimos pôr em andamento um centro social em que se vissem identificadas todas aquelas pessoas da cidade enquadradas ideologicamente no soberanismo de esquerdas. Actualmente, Corunha carece deste espaço e, portanto, resulta imprescindível cobri-lo.

O Gomes Gaioso pretende ser um centro aglutinador e plural, mas nunca sem perder de vista o horizonte da libertaçom nacional, social e de género. Ainda nos resta muito trabalho por diante, porém o entusiasmo nom esmorece.

Procedendo de um centro que leva por nome Gomes Gaioso, um combatente galego assassinado polo fascismo espanhol, nom quigéramos deixar passar esta ocasiom sem parabenizar Nós-Unidade Popular por essa corajosa campanha nacional de eliminaçom da simbologia fascista.

Mais umha vez, tenhem de ser os sectores mais conscientes e combativos da sociedade galega os que dem exemplo a umhas instituiçons timoratas, que som incapaces de repararem a memória dos centos de miles de vítimas do fascismo espanhol.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

CMS software