| « Furacám de solidariedade | Começam os cursos » |
O Centro Social Gomes Gaioso quer mostrar a sua profunda indignaçom com os factos acaecidos ontem, durante a realizaçom da manifestaçom dos reaccionários espanholistas que fam parte da Mesa por la Libertad Lingüística, quando a polícia retirou a faixa que sóci@s do centro sócial penduraram da praça de Sam Jorge onde se lia “Na Galiza em galego”.

Continua:
As sócias fôrom identificadas e acusadas por isto de “desordens públicas”, e um fotógrafo que tirara fotos do acto foi obrigado pola polícia espanhola a borrar as fotos, onde se podia ver a faixa despregada, da súa cámera. Consideramos a actuaçom da polícia como umha vulneraçom dos direitos mais elementares, ao imiscuir-se no trabalho dum fotógrafo da cidade, para além de sancionar a quem só pretende defender a sua língua das mentiras e delírios que estes fascistas querem deitar sobre ela.

Na imagen, @s retid@s pola polícia espanhola.
Assim mesmo o Gomes Gaioso também quer mostrar a sua solidariedade com as seis companheiras que fôrom retidas e identificadas no Obelisco quando se achegárom ao começo da manifestaçom.

Os manifestantes fascistas entoarom, entre outros cánticos, a palavra de ordem "en gallego, fracaso escolar".
O Gomes Gaioso seguira a reivindicar o uso da nossa língua no nosso pais. NA GALIZA, EM GALEGO
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)
Segundas-feiras 21-22.30h
Euskara
Terças-feiras 19.30-21h
Pandeireta
Terças-Feiras 21-22.30h
Euskara iniciaçom
Quartas-feiras 20-21.30h
Galego
Quintas-feiras 18.30.-20h
+ info 637260659

| Seg | Ter | Qua | Qui | Sex | Sab | Dom |
|---|---|---|---|---|---|---|
| << < | > >> | |||||
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | ||||