« Solidariedade com a populaçom imigrantePara este fim de semana, festa irlandesa e jornada reivindicativa contra a homofobia »

Imagens e breve crónica da Festa do Solstício e a Festa Irlandesa

09-07-2009

  11:39:08, por csggaioso, 120 palavras  
Categorias: Associaçom

Imagens e breve crónica da Festa do Solstício e a Festa Irlandesa

No dia 23 tivo lugar em plena rua Marconi a festa de boas vindas ao Solstício em colaboraçom com o Restaurante Cúrcuma. Desde o solpor até bem entrada a madrugada, a carne e as sardinhas, regadas com vinho, puxerom-lhe sabor à celebraçom, enquanto sonava a música popular, que contribuia a sobir-lhe temperatura ao encontro. Três dias depois, ainda nom bem repostos da troula do Solstício, tivemos um acto divulgativo-solidário-festivo, no que dous companheiros irlandeses nos figerom umha introducçom à história da sua naçom, desde os albores do movimento republicano irlandês até os nossos dias. O evento tivo também, como costuma acontecer no Gaioso, a sua vertente musical e gastronómica.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: corunhês [Visitante]
corunhês

É umha boa forma tomardes as ruas adjacentes ao centro social para visibilizar oprojecto perante a cidadania corunhesa. Essa cidadania tam necessitada de que todos os bairros cobrem poder popular como o que construides vós.
Saúdos e adiante!

12-07-2009 @ 16:46

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution