« Jornada de degustaçom de refeiçons austríacasCesta solidária no Gaioso »

Contra o despejo do Centro Social Ocupado das Atochas

25-12-2009

  17:55:19, por csggaioso, 393 palavras  
Categorias: Actividades

Contra o despejo do Centro Social Ocupado das Atochas

O Centro Social Ocupado das Atochas está ameaçado já formalmente de despejo. Um espaço libertado pode desaparecer da Corunha num prazo relativamente breve de tempo. Dos ires e vires burocráticos e judiciários depende que esse prazo seja mais cercano ou mais longíquo. Tras de si, As Atochas deixam um legado importante de actividade sócio -cultural e de labor de conscientizaçom em questons como a memória histórica, a resistência contra o capitalismo e o fascismo, a luita pola cultura com maiúsculas...nom nos corresponde a nós fazer recensom de tudo aquilo que viu a luz, ou que achou acubilho nas Atochas. Apenas manifestar o nosso reconhecimento à sua curta mas intensa bagagem, que de maneira algumha vai passar desapercibida.

Este primeiro aviso dos tortos interesses inmobiliários, que nom perdoam a interposiçom contestatária do movimento de ocupaçom no seu caminho, chega num momento no que o grosso da nossa massa humana está desactivada. Tempo de feriados, no que parte de nós nos deslocamos às nossas terras de origem, nos que andamos bastante desartelhad@s e dispers@s. Ainda que nom podemos garantir a nossa presença como colectivo na manifestaçom de dia 26 às 17 horas, a nossa vontade colectiva e as nossas vontades individuais estarám com o clamor das gentes que reivindicarám o direito a ocupar, o direito a estar. Estaremos na solidariedade essencial que é o ar do que respiram todas as experiências autogeridas em qualquer das suas formas. Estaremos na solidariedade essencial que preserva o tecido d@s que nom queremos mais hoteis de luxo, nem mais aparcadoiros subterráneos, nem mais viais para tráfico rodado, nem mais urbanizaçons e sim queremos mais cultura, mais convivência, mais festa, mais intercámbio, mais diálogo, mais debate, mais mestizagem...mais vida em harmonia com o espaço, sem que o espaço se encha de barrotes para o ser humano, nem o ser humano se convirta num parasitador do espaço.

Transmitir, como partícipes deste projecto que se chama Centro Social Gomes Gaioso, a nossa solidariedade com o pessoal da Casa das Atochas, e emprazar aos e às nossas companheir@s a continuar encontrando-nos nas frentes comuns que estám aí fora e trascendem as paredes dos Centros Sociais e mesmo as siglas dos colectivos. E chamar ao povo a se manifestar contra a palmária injustiça que significará o despejo da Casa das Atochas.

Sábado, 26 de Dezembro, às 17 horas no Campo da Lenha
Manifestaçom contra o despejo das Atochas

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog software