« Jornadas sobre língua no Gomes GaiosoEntregadas centos de alegaçons ao PGOM »

Comunicado contra o derrubamento das Atochas

22-02-2010

  21:06:54, por csggaioso, 553 palavras  
Categorias: Actividades

Comunicado contra o derrubamento das Atochas

Que nom matem a nossa memória!!! Nom ao derrubamento das Atochas!!!

Já o anunciáramos. Um cenário importante da nossa memória colectiva estava ameaçado, e quando escrevemos estas linhas, a ameaça consuma-se. Este governo municipal ao serviço da especulaçom e claramente inimigo de tudo aquilo que signifique a conservaçom de referentes às luitas, às resistências, às rebeldias do nosso povo, quer eliminar e elimina o bairro das Atochas. Nom se pode falar da história social da Corunha, nem da Galiza, sem As Atochas. As Atochas som imprescindíveis. Sobre a aldeia das Atochas, cresceu o primeiro bairro operário da nossa cidade. Nom se pode falar de história do movimento operário galego sem As Atochas. É impossível. Porque As Atochas forom um dos cenários do albor da consciência operária no nosso país. E porque quando escuitamos falar das Atochas, um nó no coraçom vai-se-nos formando e o sangue ferve-nos...de orgulho, porque esse nome sabe a solidariedade, solidariedade em feminino plural da cor negra da anarquia e da cor vermelha da irmandade proletária. Porque passamos polas calejinhas, entre as pequenas e modestas casas e rememoramos o eco dos fuzís fascistas a perpetrar a massacre, mas também escuitamos o ecoar das risas, das cantigas, das parolas, dos penares, da vida...da vida dura e pobre que levavam as mulheres das Atochas, guardando no silêncio esse tesouro que, quase sem sabê-lo, nos legarom...um tesouro de solidariedade e valentia. Elas, pobres, misseráveis, analfabetas e postergadas numha sociedade machista por serem mulheres, forom capazes de imaginar umha sociedade superior à que defenderom os filhos da oligarquia, supostamente mais culta e letrada, mas ancorada ao mesmo tempo no seu classismo genético e na caverna da sua podre moral. E por esse ideal infinitamente superior a qualquer doutrina justificadora das desigualdades sociais, derom a vida. Essa é umha heroicidade incomparável, e desde logo nom facilmente igualável. E por isso dizemos em alto que elas som, ante todo, do povo, polo seu sacrifício exemplar.

Nós, as gentes do Centro Social Gomes Gaioso, manifestamos a nossa oposiçom ao derrubamento das Atochas. Porque é umha das mais clamorosas atrocidades que se vam cometer com o PGOM corunhês. Porque é umha obra ilegal e um atropelo flagrante à vizinhança. Porque apenas vai servir para deshumanizar a contorna. E porque a desapariçom das Atochas para a construcçom de umha praça e um vial é a expressom mais evidente do trunfo de um modelo de cidade que esmaga os nossos direitos da maneira mais infame.

Querem apagar definitivamente da nossa memória colectiva as vozes, os passos, o alento, a suor, o trafego das mulheres das Atochas, as últimas heroinas deste bairro, porque a sua lembrança lhes dá nojo, porque eram pobres, porque eram filhas do trabalho, e a essa Corunha servil, provinciana e senhoritinga, a essa Corunha post-falangista e opusina, nom lhe agrada o recordo de que um dia na Corunha houvo trabalhadores e trabalhadoras conscientes de sê-lo. E porque é demasiado perigoso que germole o exemplo da sua luita.

Que saibam que nunca renunciaremos às Atochas. Que continuaremos honrando nas nossas memórias a todas essas geraçons de operári@s que crescerom lá. Que nom esquecemos aquela rede tecida casa por casa para dar tecto e alimento a quem combateu o fascismo na nossa terra. Que o ódio de classe dos autores desta barbaridade sempre encontrará como resposta o nosso orgulho.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

multiblog platform