« Foliada gastronómica este sábadoCursos novos prontos a começarem. »

Na defesa da biblioteca da AAVV de Monte Alto

29-01-2013

  16:54:46, por csggaioso, 246 palavras  
Categorias: Associaçom

Na defesa da biblioteca da AAVV de Monte Alto

Hoje, às 19h30 frente às instalaçons da Associaçom de Vizinhas/os de Monte Alto-Atochas, vai ter lugar o primeiro ato de protesto popular e de rua contra a supressom dos concertos de subvençom pública que possibilitavam a abertura de umha das bibliotecas do bairro.

O Centro Social Gomes Gaioso nom só adere como parte viva do núcleo de vizinhas/os de Monte Alto, mas apoia e transmite umha mensagem de firme defesa das medidas de pressom social e política que cumpre desenvolver para colocar os direitos das classes populares do nosso bairro por cima da especulaçom, o saque, o espólio e a ruína consubstanciais ao capitalismo que padecemos a maioria social da cidade da Corunha.

O governo neoliberal de Carlos Negreira está a desenvolver na nossa localidade o papel destacado que corresponde ao seu posto com absoluta fidelidade à política de cortes e castigo ao povo que se implementam também na Galiza, o Estado e a Uniom Europeia. Monte Alto-Atochas é um pequeno ponto de conflito no imenso mapa desse mundo convulso por umha crise sistémica que está a desvertebrar os logros de muitos anos de resistência, autogestom e desejos compartilhados por milhares de pessoas, hoje, representadas na vizinhança, na nossa vizinhança, de Monte Alto. Que sempre encontrou nos serviços do local social um espaço de referência e convívio que muitos bairros desejam.

Neste serao vemo-nos todas e todos com um livro na mao para dizer nom ao feche dos serviços públicos de bairro.

Adiante a luita vicinal!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution CMS