« A CUP e a situaçom da esquerda independentista cataláEste mês também organizamos foliada. »

Projeçom de Pulgasari

01-04-2013

  20:20:31, por csggaioso, 130 palavras  
Categorias: Associaçom

Projeçom de Pulgasari

Dentro do ciclo de cinema socialista de terror desta volta achegamo-nos a um filme da Coreia do Norte. Após as projeçons de filmes da Jugoslávia e da URSS é o turno de Pulgasari, que encerrará esta primeira ediçom de cinema socialista do género de terror e fantástico. Será esta quinta-feira dia 4 às 20h30.

Baseado numha lenda do século XIV e muito influenciado polos filmes de Godzilla, Pulgasari trata a história de um ferreiro que, encarcerado por um malvado rei que oprime o seu povo, cria um boneco de arroz e terra que ao cair-lhe acidentalmente umha gota de sangue da sua filha, cobra vida e começa a crescer a medida que come aço. Quando consegue um tamanho considerável lidera umha revoluçom junto das e dos camponeses contra o malvado rei.

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

powered by b2evolution