« Bloco laranja volta sair à rua polo 17m | A CUP e a situaçom da esquerda independentista catalá (Martí Majoral) » |
Hoje Galiza vive entre os espasmos de um Estado espanhol qüestionado na sua integridade territorial, e também na vorágine de umha imensa crise sistémica do capitalismo.
A realidade avança depressa e as organizaçons políticas procuram nom perder o comboio; manter-se o mais perto possível das mudanças reais, e pressagiar o futuro imediato para saber reagir com oportunidade.
A dia de hoje, estas convulsons combinadas estám a propiciar fenómenos de transformaçom: movimentos de alianças e encontros, reordenaçom dos objetivos táticos e estratégicos... Muitos debates em voga.
Desta volta centraremo-nos numha palestra à volta de um elemento concreto: a questom nacional nos respetivos projetos políticos.
- O significado e vigência do princípio de autoorganizaçom nacional
- Independência, soberania, nacionalismo... De que falamos? Que queremos?
- O futuro do Estado espanhol
- Consenso soberanista e política de alianças
Com esta sugestom de ideias e com este motivo central da palestra, gostamos de convidar-vos a participar num encontro público com outras entidades da esquerda nacional para o dia 10 de maio, sexta-feira, às 20h30 no Centro Social Gomes Gaioso.
Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)
Anova, BNG, Causa Galiza e Nós-Up debaterám no Gaioso sobre a situaçom do PaÃs e da esquerda soberanista
A realidade avança depressa e as organizaçons polÃticas procuram nom perder o comboio; manter-se o mais perto possÃvel das mudanças reais, e pressagiar o futuro imediato para saber reagir com oportunidade….