« Começam os sábados de trivialEste sábado de novo foliada »

O CSGG adere à convocatória de manifestaçom do domingo próximo contra as minas

28-05-2013

  15:03:45, por csggaioso, 136 palavras  
Categorias: Associaçom

O CSGG adere à convocatória de manifestaçom do domingo próximo contra as minas

A rede coletiva ContraMINAcción (encontro de plataformas locais) convoca para este domingo 2 de junho umha manifestaçom nacional em Compostela para impedir a criaçom de mais minas no País.

Dentro do cotexto em que o governo da Junta da Galiza está a vender a transnacionais território galego para a exploraçom mineira em localidades como Corcoesto, Ginzo de Lima, na Fonsagrada-Eo, A Penouta, Serra do Galinheiro... é que se enquandra esta convocatória na defesa dos interesses populares e do País. A manifestaçom, cujo início terá lugar às 12h, é apoiada polo nosso centro social. Do Gomes Gaioso chamamos à participaçom, para além das nossas sócias e sócios, de todo o povo trabalhador galego para tentar travar estas iniciativas de destruiçom da Galiza e que apenas servem para enriquecer uns poucos proprietários por empobrecer a maioria.

Acode e difunde!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

open source blog software