« O Gomes Gaioso adere à mobilizaçom da CIG contra as próximas reformas do governoChegam as castanhas ao Centro Social! »

O CS Gomes Gaioso saúda a convocatória de assembleia aberta de GpS na Corunha

09-11-2013

  20:29:42, por csggaioso, 191 palavras  
Categorias: Associaçom

O CS Gomes Gaioso saúda a convocatória de assembleia aberta de GpS na Corunha

O CS Gomes Gaioso saúda a convocatória de assembleia aberta que Galiza pola Soberania vem de anunciar na Corunha. Em concreto será na AC Alexandre Bóveda da rua Olmos às 20h do dia 18 deste mês. Será, pois, que nesta segunda-feira a Comarca da Corunha se somará ao conjunto de iniciativas semelhantes que estám a ter lugar em todo o País.

Esta assembleia, servirá, para dar a conhecer o projeto da GpS com o fim de alargar o seu número de membros e gizar umha folha de rota comarcal.

O nosso centro social vem de assinar o manifesto que se pode assinar de forma coletiva e individual no site de GpS, onde também se podem consultar o conjunto das adesons, notícias relacionadas, textos da entidade e o contacto.

Galiza pola soberania é umha iniciativa de adesom individual e independente de outras organizaçons mais alicerzada nos movimentos populares e sociais do nosso país, notadamente aqueles que se articulam em volta do movimento sindical, os serviços públicos, a cultura, o feminismo e as questons de género e identidade, a língua, a ecologia, a sustentabilidade, o consumo responsável e outros coletivos de natureza emancipadora.

http://galizapolasoberania.org/agal/

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog tool