« Festa de solstício de veraoPola absolviçom da Pepita! »

Quartas-feiras de cinema no CS

30-05-2014

  13:04:20, por csggaioso, 277 palavras  
Categorias: Associaçom

Quartas-feiras de cinema no CS

Com junho chega o cinema ao Centro Social, será às 20h30 que cada semana projetaremos um filme de géneros diversos.

Para este mês a programaçom é a seguinte:

- 4 de junho: Grabbers de Jon Wright (Irlanda, 2012).

Numha vila marinheira irlandesa aparecem uns monstros e a populaçom descobre que estes seres nom gostam do álcool, a soluçom para sobreviver parece clara.

- 11 de junho: Sightseers de Ben Wheatley (Inglaterra, 2012).

Chris quer mostrar à sua namorada Tina o seu mundo por meio de umha viagem na sua querida autocaravana Abbey Oxford. Mas as idílicas férias, acabam por virar numha divertida e perturbadora odissiea.

- 18 de junho: Os verdes anos de Paulo Rocha (Portugal, 1963).

É a história da iniciaçom de dous jovens provincianos nos problemas da cidade e do amor. Um olhar desencantado, terno e amargo, sobre Lisboa.

- 25 de junho: Angels' Share de Ken Loach (UK, França, Bélgica, Itália; 2012).

Em Glasgow, Robbie, um jovem pai de família, é constantemente apanhado polo seu passado de delinqüente. Cruza o caminho de Rhino, de Albert e da jovem Mo quando, como eles, escapa por pouco à prisom, sendo no entanto punido com uma pena de trabalhos de interesses gerais. Henri, o educador que lhes foi atribuído, torna-se entom o seu novo mentor iniciando-os secretamente... na arte do whisky! De destilarias a sessons de provas selecionadas, Robbie descobre em si um talento real de provador, conseguindo identificar pouco depois as colheitas mais excecionais, mais caras. Com os seus três camaradas, será que Robbie se vai contentar em transformar este dom em burla, umha etapa a mais na sua vida de pequenos delitos e de violência? Ou em novo futuro, cheio de promessas? Só os anjos o sabem...

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

Quem Somos?

Esta entidade nasce com a ideia de integrar todas aquelas pessoas que, de forma aberta, se quigerem implicar na dinamizaçom deste espaço, que visa organizar iniciativas alternativas que pulem pola transformaçom da realidade em que nos desenvolvemos. + info

gomesgaioso@gmail.com

Biografia Gomes Gaioso

Ferramentas administrativas

Busca

free blog