Ugia Pedreira: "o galego é pai e mãe do português"

Ugia Pedreira: "o galego é pai e mãe do português"

22-05-2010

ugia praia
Quando vai à praia Ugia Pedreira tampouco esquece a toalha.

Quando faltam apenas três dias para o 25 de Maio o Xornal de Galícia publica uma entrevista com a protagonista do IV Dia do Orgulho Lusista e Reintegrata que celebraremos nesta vindoura terça-feira coincidindo com o X Dia Internacional da Toalha.

Na entrevista do escritor e jornalista Alberto Ramos a cantora Ugia Pedreira fala da Descarga ao Vivo. Cuba-Galiza'09 e dos novos projetos da Central Folque, centro de ensino, difusão e produção musical que dirige.

Dentre todas as perguntas (do Alberto) e respostas (da Ugia) destacamos a quarta e a sétima e última. Na quarta resposta a Ugia fala dum novo projeto de âmbito galego-luso-brasileiro da Central Folque e na sétima e última dum projeto pessoal que proximamente sairá a lume inaugurando a coleção Através|das Letras da Através Editora, a nova marca editorial da Associaçom Galega da Língua (AGAL):

E A Central Folque non está pensando en desenvolver proxectos e investigacións musicais sobre as relacións do son galego con outras latitudes?

Estamos traballando noutro proxecto que está levando o propio Ramón Pinheiro. Trata sobre o canto improvisado, a regueifa. Centrámonos no norte de Portugal e no norleste [sic] brasileiro. Aí atopamos moitas cousas semellantes e moita literatura galego-portuguesa. Nós temos moito que dicir nese sentido, porque o galego é o pai e a nai do portugués que se fala en todo o mundo.

[...]

Dentro desas mareas das que falamos, en que máis traballa Ugía Pedreira?

Estou a piques de sacar un libro de poemas e cancións feitas en todos estes anos. Consiste nun agarimo para todos eses compositores que tamén escriben letras, aínda que nunca se lles conceda o Día das Letras Galegas. O título é Noente Paradise. Se todo vai ben, en dous meses xa estará listo.

Escrito ?s 17:08:56 nas castegorias: Nom categorizado
por suso   , 297 palavras, 3418 visualizaçonsChuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

    Outubro 2018
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        

      Busca

    powered by b2evolution