O/A galego/a de Doba/o

As magníficas Ugia e Olga fizeram-nos reflectir no seu De Medio Lado, sobre o género, a língua e o/a reintegracionismo/a. É o mesmo o reintegracionista que a reintegracionista? Parece que não. Afinal de contas, também não é mesmo o galego que a galega. E ainda bem.

De facto, e bem visto/a, até se diria que não é o mesmo a galega que a galega. Se em tempos chamavam reintegracionistas/os a serem entrevistados/as para falar daquilo que pensam, agora preferem chamar o Doba/o, como podemos ver (mal, mas podemos) no vídeo de cima, correspondente ao programa BOS DIAS de 25 de Maio passado, dia da Toalha.

É pena. Mas na nova televisão galega após-bipartito/a esse deve de ser o/a lema.

Escrito às 12:30:02 nas castegorias: Nom categorizado
por admin Email , 118 palavras, 4166 visualizaçonsChuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

1 comentário

Comentário de: Luís [Visitante]
**---
Continuam com a falsidade argumentativa de sempre. Dentro dos pressupostos "filosóficos" reintegracionistas atribuem-nos a consideraçom do "galego" como um "dialecto" do "português", para picar o orgulho galego e assim provocar a rejeiçom do reintegracionismo por cometer tal heresia. Os reintegracionistas sempre dixemos, com Joam Vicente Viqueira por exemplo, que o galego é umha forma de português como o andaluz o é do castelhano, e que se notem as diferenças nom implica que sejam "línguas outras". Em todas as línguas, em especial nas muito espalhadas, as diferenças convivem com as semelhanças; a consciência sócio-lingüística dessas diferenças aparece por vezes influída por preconceitos (como a falsa equivalência entre fronteiras políticas e lingüísticas, por exemplo), preconceitos superáveis com informaçom objectiva e cultura base de todas as liberdades.
11-06-2010 @ 00:13

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
PobreExcelente
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
    Novembro 2014
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30

      Busca

    blog software